برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ساعت کار تعمیرگاه‌های خودرو تا ۱۸ عصر

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
ساعت کار تعمیرگاه‌های خودرو تا ۱۸ عصر

باشگاه خبرنگاران/ رئيس اتحاديه دارندگان تعميرگاه، اتوسرويس، توقفگاه و کارواش پارکينگ‌ها گفت: تا پايان اين هفته از بين اعضا اتحاديه تنها تعميرگاه‌هاي خودرو تا ساعت ۱۸ عصر اجازه فعاليت دارند.
 

محسن فقيهي رئيس اتحاديه دارندگان تعميرگاه، اتو سرويس، توقفگاه و کارواش پارکينگ‌ها درباره وضعيت تعميرگاه هاي خودرو در محدوديت‌هاي کرونايي آذرماه اظهار کرد: طبق برنامه ريزي‌هاي دولت در ستاد ملي مقابله با کرونا، تمامي واحد‌هاي عضو اتحاديه به غير از تعميرگاه‌ها تا پايان اين هفته تعطيل خواهند بود.

وي افزود: فعاليت تعميرگاه‌ها هم از صبح تا ساعت ۱۸ عصر خواهد بود؛ به طوري که تمامي تعميرگاه‌ها حتي در شرايط اضطراري و حضور مشتري بايد واحد خود تا ساعت ۱۸ عصر تعطيل کنند. 


 
رئيس اتحاديه دارندگان تعميرگاه، اتوسرويس، توقفگاه و کارواش پارکينگ‌ها، بيان کرد: دولت محدوديت‌هاي جديد را به نظر مي‌رسد بدون انجام تحقيقات کافي اعمال کرده همچنين در اين تصميم گيري‌ها هيچ مشورتي با بخش خصوصي به خصوص اصناف نکرده است.

فقيهي ادامه داد: با اين وجود تمام صنوف مختلف محدوديت‌هاي موجود را جهت پيشگيري از شيوع بيشتر ويروس کرونا رعايت خواهند کرد و با واحدي که خلاف اين قوانين عمل کند برخورد مي‌شود.

وي تصريح کرد: برخورد با واحد‌هاي متخلف و پلمب آن‌ها بر عهده سازمان تعزيرات حکومتي است و اتحاديه جواز اين واحد‌ها را باطل مي‌کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره