نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

افزایش قیمت برای پژو پارس سفارشی و ELX

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ به تازگی قیمت جدید پژو پارس سفارشی و ELX توسط ایران خودرو اعلام شده است. در قیمت جدید این دو خودرو هم مانند تیپ سال افزایش دیده می شود.

دیروز بود که قیمت جدید پژو پارس سال اعلام شد. قیمت قبل این محصول ۲۶۰ میلیون و ۲۱۴ هزار تومان بود و قیمت جدید ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان برای این خودرو اعلام گردید. حالا امروز قیمت پژو پارس سفارشی و ELX هم اعلام شده و برای این دو تیپ هم افزایش قیمت را شاهد هستیم. بر اساس لیس جدید منتشر شده، قیمت جدید پژو پارس سفارشی ۳۰۹ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان اعلام شده است. قیمت قبلی برای این محصول ۲۹۱ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان بود. همچنین قیمت جدید برای پژو پارس ELX هم ۳۳۳ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان اعلام شده است. قیمت ELX پیش از این ۳۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده بود.

نام خودروقیمت قدیمقیمت جدید
پژو پارس سال۲۶۰,۲۰۰,۰۰۰۲۹۴,۰۰۰،۰۰۰
پژو پارس سفارشی۲۹۱,۱۶۰,۰۰۰۳۰۹,۵۴۵,۰۰۰
پژو پارس ELX۳۲۷,۶۰۰,۰۰۰۳۳۳,۸۹۷,۰۰۰

دلیل این افزایش قیمت ها چیست؟
بر اساس پیگیری های ما در رسانه آخرین خودرو، دلیل این افزایش قیمت ارائه لیست جدید توسط شورای رقابت نیست. داستان از این قرار است که شورای رقابت در مرحله قبلی اجازه این افزایش قیمت را داده بود اما وزارت صمت به این داستان ورود کرد و پیشنهاد داد افزایش قیمت در دو مرحله انجام شود. این افزایش قیمت در واقع مرحله دوم از همان لیست اولیه است و هنوز قیمت های جدید تری توسط شورای رقابت اعلام نشده است. این یعنی اگر بررسی قیمت دوباره را داشته باشیم، احتمال اینکه قیمت ها افزایشی دوباره داشته باشند بسیار زیاد است. چراکه صورت های مالی به روز تری برای تعیین قیمت های جدید محاسبه خواهد شد.

این روز ها بحث قیمت گذاری دوباره شورای رقابت بسیار داغ شده و احتمالا به زودی شاهد قیمت های جدید برای تمام خودروهای بازار باشیم. البته هنوز قیمت بعضی از خودروها توسط این شورا تعیین نشده و بنظر می رسد به زودی اعلام قیمت های این خودرو ها را شاهد باشیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir