برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

چه خبر از الناز حبیبی و هانیه توسلی؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
چه خبر از الناز حبیبی و هانیه توسلی؟

خراسان/ جمشید هاشم‌پور فیلم «مسخ نرگس» به کارگردانی حامد علیزاده را آماده نمایش دارد. هاشم‌پور در این فیلم که سال 1401 در بوشهر تولید شد، نقش یک ناخدا را ایفا کرده است. بهناز جعفری، پدرام شریفی و مجید نوروزی دیگر چهره‌هایی هستند که در این فیلم حضور داشته‌اند.
هانیه توسلی با فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» اثر علیرضا معتمدی در راه سینمای آنلاین فیلم‌نت است. این فیلم با بازی معتمدی، فرشته حسینی، باران کوثری و مانی حقیقی، آذر 1402 اکران شد و با جذب 8 هزار مخاطب و 394 میلیون و 788 هزار تومان فروش، در گیشه شکست خورد.
زنده‌یاد شهرام عبدلی چهارشنبه هفته جاری ساعت 17، تله‌فیلم «چی‌دا» را از شبکه دو روی آنتن خواهد داشت. او علاوه بر بازیگر، به عنوان کارگردان نیز در این فیلم تلویزیونی حضور داشته است. مرحوم عبدلی این تله‌فیلم را سال 1401 در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری تولید کرده بود.
الناز حبیبی در فیلم کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام ایفای نقش کرده است. او در این فیلم با حامد بهداد همبازی بوده است. الناز حبیبی این روزها کمدی پرفروش «تمساح خونی» را روی پرده سینما در حال اکران دارد. او کمدی «شه‌سوار» را نیز آماده نمایش دارد.

ویدا جوان در سریال «رویان» به کارگردانی داوود بیدل ایفای نقش کرده است. این مجموعه با محوریت یک دکتر به نام «سبحان ایمانی» به دستاوردهای پژوهشگاه رویان می‌پردازد. مریم مومن، حمیرا ریاضی، نفیسه روشن و نیلوفر کوخانی از دیگر بازیگران سریال «رویان» هستند.
فتح‌ا... طاهری بازیگر پیش‎کسوت مدتی است که به بیماری گوارشی مبتلا شده است و این روزها مراحل درمان را در منزل خود طی می‌کند. به گزارش ایرنا، هزینه‌های درمان این هنرمند بسیار بالاست و او به دلیل بیماری امکان فعالیت در عرصه بازیگری و کسب درآمد را ندارد.
امیر غفارمنش به زودی نمایش «سینگل» به کارگردانی مجتبی شفیعی را اجرا خواهد کرد. این تئاتر خردادماه به روی صحنه خواهد رفت. علاوه بر امیر غفارمنش، مجتبی شفیعی هم در «سینگل» بازی می‌کند. غفارمنش با مسابقه «پدرخوانده 3» نیز در راه نمایش خانگی است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره