مهر/ علاقه مندان تاکنون بیش از هزار ویدیو به کمپین «من و پدر» که از سوی عوامل سریال «پدر» راه اندازی شده، ارسال کرده اند.
سریال «پدر» به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی که یک ماهی است از شبکه ۲ روی آنتن می رود اخیرا کمپینی را راه اندازی کرده است.
در این کمپین، مخاطبان خاطراتی را که از پدرهایشان دارند، لحظات خوبی را که در کنارشان تجربه کرده اند یا حس و حالی که با تماشای سریال «پدر» داشته اند در قالب ویدیوهای کوتاه مطرح می کنند.
تاکنون بیش از هزار ویدیو به دست تیم روابط عمومی و تبلیغات سریال رسیده است.
علاقه مندان می توانند ویدیوهای یک دقیقه ای خود با مضامین مطرح شده را با هشتگ پدر (# پدر) در فضای مجازی منتشر کنند تا در کمپین سریال شرکت داده شوند. نشانی صفحه اینستاگرام سریال@serialepedar است.
همچنین مخاطبان از طریق شماره ۰۹۰۳۱۹۴۰۷۴۰ در واتس اپ نیز قادر به ارسال ویدیوهای یک دقیقه ای خود با مضمون پدر خواهند بود.
در پایان پخش سریال از میان ویدیوهای ارسالی سه نفر به قید قرعه انتخاب خواهند شد و در جشن پایانی «پدر» حضور می یابند.
سریال «پدر» شنبه تا چهارشنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۲ سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت ۱:۳۰ بامداد، ۱۲ ظهر و ۱۶:۱۵ بعدازظهر بازپخش می شود.




همراهان عزیز، آخرین خبر را بر روی بسترهای زیر دنبال کنید:
آخرین خبر در سروش
http://sapp.ir/akharinkhabar
آخرین خبر در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/88211456C878f9966e5
آخرین خبر در بله
https://bale.ai/invite/#/join/MTIwZmMyZT
آخرین خبر در گپ
https://gap.im/akharinkhabar