میزان/ فیلمنامه نویس فیلم سینمایی "سونامی" گفت: در ابتدا به امر برای نگارش فیلمنامه باید به سراغ ورزشی می‌رفتیم که از اقبال عمومی برخوردار باشد و در کنار آن جمهوری اسلامی ایران در سطح داخلی و خارجی افتخاراتی را به دست آورده باشد.
محمدرضا صدرعاملی فیلمنامه نویس فیلم سینمایی "سونامی" درخصوص نگارش فیلمنامه سونامی و انتخاب ورزش تکواندو برای محوریت این فیلم گفت: در ابتدا به امر برای نگارش فیلمنامه باید به سراغ ورزشی می‌رفتیم که از اقبال عمومی برخوردار باشد و در کنار آن جمهوری اسلامی ایران در سطح داخلی و خارجی افتخاراتی را به دست آورده باشد.

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر نوشتن فیلمنامه ورزشی از همان ابتدا به امر برای من جذابیت های فراوانی داشت و از قبل به فکر نگارش چنین فیلمنامه ای بودم منتها به مراتب نگارش و ساخت فیلمی درباره ورزش‌های گروهی کمی سخت بود پس ما باید بین کشتی، وزنه برداری و تکواندو یکی را انتخاب می‌کردیم که انتخاب من تکواندو بود.

فیلمنامه نویس فیلم سینمایی "سونامی" در همین راستا ادامه داد: من از همان ابتدا قصد داشتم کمی نسبت به فیلم‌های قبلی ورزشی متفاوت باشم و به همین دلیل به جای کشتی سراغ تکواندو رفتیم. ایده اصلی این اثر نیز از همین رابطه بین مربی و ورزشکار شکل گرفت که در سونامی بسط و گسترش داده شد.

وی درباره همکاری خانوادگی در فیلم سونامی اضافه کرد: شاید در سینما بیشتر افراد معطوف به این باشند که افراد حاضر به صورت خانوادگی کار می‌کنند اما مثل اکثر مشاغل که امکان دارد فرزندان کار و پیشه پدرشان را دنبال کنند در سینما هم گاهاً این اتفاق می‌افتد و ممکن است فرزندی این راه را انتخاب کند.

صدرعاملی درباره امکان فروش فیلم در اکران عموم خاطرنشان کرد: از نظر من این سبک از فیلم ورزشی و این نوع نگاه کمتر در سینمای ایران مشاهده شده و من به شخصه به فروش خوب اثر و استقبال مخاطبان امیدوار هستم.




ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید

ديجيليت
ديجيليت آگهی