رامتین خداپناهی: پول بادآورده سینما را به این روز انداخته است
ميزان/ بازيگر سريال "بانوي عمارت" گفت: پول هاي باد آورده سينما را به اين روزگار انداخته است، پولهايي که بدون برنامهريزي آمده و بدون فکر کردن به بازگشت سرمايه فقط و فقط خرج ميشوند. رامتين خداپناهي بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون، درخصوص آخرين فعاليتهاي خود در عرصه بازيگري گفت: متاسفانه و يا خوشبختانه هيچ گونه فعاليتي ندارم و در حال حاضر کم کار يا بهتر بگويم بيکارم. وي با اشاره به پيشنهادات حضور در سينما و تلويزيون براي خود تاکيد کرد: البته اين طور نبوده که هيچ پيشنهادي نباشد اما آنقدر کم کيفيت و کمرنگ بوده که ترجيح دادهام به هيچ وجه آنها را قبول نکنم، دو اثر سينمايي هم به تازگي پيشنهاد شد که حتي قرارداد هم بستيم اما سرمايه گذار پا پس کشيد و پروژه تعطيل شد. بازيگر سريال "بانوي عمارت" درباره ميل خود براي کارگرداني سينما افزود: طبيعتاً کارگرداني در سينما و يا تلويزيون کار راحتي نيست اما با اين وجود به شدت دوست دارم اين اتفاق را تجربه کنم، دو فيلمنامه کاملاً آماده هم دارم اما متاسفانه نزديک به هفت ماه به دنبال سرمايه گذار و يا تهيه کننده بودهايم اما هنوز موفق به پيدا کردن آنها نشده ايم. وي در همين راستا ادامه داد: وقتي فيلمنامه را پيش دوستان مي برم همه در حد حرف هستند اما به محض اينکه پاي عمل به ميان ميآيد هرکدام به نحوي عقب ميکشند، به همين دليل همچنان ساخت فيلمم به تعويق افتاده است. بازيگر فيلم "کروکوديل" درباره حضور کمرنگ خود در سينما تاکيد کرد: در سينما هرکسي لابي، گروه و دسته خود را دارد و اگر کسي خارج از اين گروهها باشد بايد هميشه پشت صف بايستد؛ من هم عضو لابي خاصي نيستم که بخواهم تند به تند در آثار حضور پيدا کنم. وي ادامه داد: سينماي امروز سرشار از چرهها و بازيگران تکراري شده است، مردم هم از ديدن اين چهرههاي تکراري خسته شدهاند اما قدرت دست عدهاي است که اجازه وردو سايرين را به اين وادي نمي دهند، اين روزها همه صرفاً شعار ميدهند که به فکر سينما هستند اما تنها به فروش و گيشه فکر مي کنند. بازيگر فيلم "مزرعه پدري" ورود پولهاي هنفگت به سينما را نابود کننده خواند و اضافه کرد: پول هاي باد آورده سينما را به اين روزگار انداخته است، پولهايي که بدون برنامهريزي آمده و بدون فکر کردن به بازگشت سرمايه فقط و فقط خرج ميشوند. خداپناهي آينده بازيگري در سينما را در خطر اعلام و خاطرنشان کرد: نسل قديم مي دانست براي بازيگري بايد تمرين کرد و سالها خون جگر خورد اما نسل امروز با ديدن آثار روي پرده سينما مي بيند که بازيگري نياز به تبحر خاصي ندارد و تنها بايد راهش را بلد باشيد، به همين خاطر از همان ابتدا به دنبال بيراهه مي رود، همين عاملي است که آينده بازيگري را به خطر انداخته است.