برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

گیتی معینی: دستمزدهای نجومی برای تازه از راه‌رسیده‌های چشم‌رنگی است!

منبع
مهر
بروزرسانی
گیتی معینی: دستمزدهای نجومی برای تازه از راه‌رسیده‌های چشم‌رنگی است!

مهر/ گيتي معيني بازيگر سريال «سه دونگ سه دونگ» که اين روزها از شبکه آي فيلم پخش مي‌شود، درباره زنده‌ياد سيروس گرجستاني که در اين سريال با او هم بازي بود، گفت: من و مرحوم گرجستاني به نوعي بچه محل هم بوديم. هر دو در جاجرود زندگي مي‌کنيم. آقاي سعيد اميرسليماني و سيامک انصاري هم در همين محل ساکن هستند. اينکه مي‌گويند مرگ از پلک چشم به انسان نزديک‌تر است، واقعيت دارد. اي‌کاش انسان‌ها قدر هم را بدانند و بيشتر با هم مهربان باشند.

وي با ذکر خاطره‌اي از ضبط اين سريال ادامه داد: ما سريال «سه‌دونگ سه‌دونگ» را در ماه مبارک رمضان ضبط مي‌کرديم. يک شب بعد از افطار هنگام ضبط يکي از سکانس‌ها، قطعاتي از آناناس را به‌عنوان ماسک روي صورتم گذاشته بودند که بايد همينطور مي‌ماند و تا دوربين‌ها براي ضبط آماده شود، من آرام آرام شروع کردم به خوردن آناناس‌ها! شاهد احمدلو پرسيد که خانم معيني پس آناناس چه شد؟ گفتم گرسنه‌ام بود و خوردم. شاهد ناراحت شد و گفت اين موقع شب آناناس از کجا پيدا کنيم؟ خلاصه کلي گشتند و خوشبختانه يکي از همسايه‌ها در خانه آناناس داشت و کار ما را راه انداخت.

معيني درباره علاقه‌اش به نقش‌هاي متنوع عنوان کرد: هميشه دوست دارم نقش‌هاي متفاوت را بازي کنم ولي نمي‌دانم چرا مرا به عنوان يک زن جيغ جيغو شناخته‌اند و فقط چنين نقش‌هايي را پيشنهاد مي‌دهند! من از پس همه نوع نقش برمي‌آيم و توانايي‌اش را دارم. با بازي در ژانر طنز مشکلي ندارم اما نه اينکه بخواهم فقط جيغ بکشم. خودم هم حالم بد مي‌شود. نمي‌دانم چرا بعضي از کارگردانان چنين چيزي را از من مي‌خواهند.

وي که پيش از اين در راديو حضور فعال‌تري داشت درباره فعاليت کمترش در تلويزيون گفت: بخشي از کارم را در راديو متمرکز کرده‌ام. از سوي ديگر، دستمزدها پايين است و برخي از تهيه‌کننده‌ها همين را هم نمي‌دهند و پول ما را مي‌خورند. دستمزدهاي نجومي براي تازه از راه رسيده‌ها است که چشم‌هاي رنگي دارند. به ما که ديگر پير و از کار افتاده هستيم دستمزدهايي در حد دهه ۶۰ پيشنهاد مي‌دهند و تازه، همان را هم پرداخت نمي‌کنند. البته خوشبختانه سه ماه است که سر فيلم سينمايي نرگس آبيار هستم.

بازيگر «خانه به دوش» با اشاره به اينکه در سال‌هاي اخير نقش‌ها بيشتر براي جوانان نوشته مي‌شود، گفت: هميشه نقش‌هاي اول و تاثيرگذار را براي جوانان مي‌نويسند و امثال من، مي‌شويم مادر و مادربزرگ آن‌ها و در حاشيه قرار مي‌گيريم، خوشبختانه در کار خانم آبيار يک نقش اصلي دارم که نمي‌توانم جزئيات چنداني از آن را توضيح دهم.

همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد