برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سریال هانا برای فصل سوم تمدید شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
سریال هانا برای فصل سوم تمدید شد

زومجي/ هنوز مدت زمان زيادي از پخش فصل دوم سريال Hanna نگذشته است، اما آمازون خيلي زود از تمديد اين سريال براي يک فصل ديگر خبر داده است.     مدتي پيش بود که فصل دوم سريال Hanna (هانا) از شبکه آمازون منتشر شد و توانست نقدهاي مثبتي را نيز از منتقدان دريافت کند. حال در جديدترين اخبار سينما و تلويزيون، اين سريال براي يک فصل ديگر تمديد شده است. آمازون اعلام کرد که سريال Hanna براي فصل سوم تمديد شده است که قابل انتظار است مانند دو فصل اول، فصل سوم سريال هانا نيز در ۸ قسمت توليد و از شبکه آمازون منتشر شود. اگرچه آمازون هرگز آماري رسمي از عملکرد برنامه‌هاي خود منتشر نمي‌کند، اما اين سرويس استريم تاييد کرد که فصل دوم سريال Hanna در هفته اول انتشار عملکرد بسيار خوب و قدرتمندي داشته است. 

مانند دو فصل اول، ديويد فار، شورانر سريال، وظيفه ساخت فصل سوم سريال Hanna را بر عهده خواهد داشت. اين سريال، داستان ماجراجويي‌هاي يک دختر جوان به‌نام هانا را دنبال مي‌کند که استعداد و توانايي‌هاي فوق‌العاده‌اي دارد. از آنجايي که يکي از ماموران سازمان سيا مخفيانه به‌دنبال اين قاتل جوان است، هانا هم تصميم مي‌گيرد تا جايي که مي‌تواند از دست او فرار کند. او حتي در تلاش است تا حقيقت را درباره اين مامور متوجه شود و به هويت واقعي او پي ببرد. سريال Hanna اقتباسي از فيلمي به همين نام است که در سال ۲۰۱۱ اکران شده بود که سورشا رونان نقش هانا را بر عهده داشت.

ازمه کريد مايلز در نقش هانا، ميري انوس، جوئل کينامن، نوآ تيلور، درموت مالروني، آنتوني ولش، شرل اسکيت، کتي کلارکسون هيل، ميا جنکينز و ياسمين مونت پرنس، از جمله بازيگراني هستند که در دو فصل اول سريال Hanna حضور داشته و به ايفاي نقش پرداخته‌اند، اما در حال حاضر تنها مي‌دانيم که ازمه کريد مايلز براي نقش هانا و ميري انوس براي نقش ماريسا ويگلر قرار است در فصل سوم اين سريال بازگردند. فار گفت که براي فصل سوم سريال هانا بسيار هيجان زده است و مي‌گويد که در فصل دوم هانا و ماريسا قرار است مناطق جديد و کشف نشده‌اي سفر کنند و فصل سوم را بسيار هيجان انگيز مي‌داند.



همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره