برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

غلامحسین لطفی: مگر چند سال از عمر باقی مانده که هنوز باید در انتظار پیشنهاد خوب بمانم

منبع
ميزان
بروزرسانی
غلامحسین لطفی: مگر چند سال از عمر باقی مانده که هنوز باید در انتظار پیشنهاد خوب بمانم

ميزان/ غلامحسين لطفي گفت: مگر چند سال از عمر من باقي مانده که باز هم بايد در انتظار پيشنهاد خوب بمانم. من کلاً پنج سال ديگر زنده‌ام و مطمئن باشيد آخر سر جنازه‌ام را جلوي در تالار وحدت مي‌گذراند، چند نفر سخنراني مي‌کنند و تمام. همه چيز براي يک بازيگر همين طور تمام مي‌شود. غلامحسين لطفي بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون پيرامون آخرين فعاليت‌هاي خود در عرصه بازيگري گفت: در حال حاضر مشغول هيچ کاري نيستم، پيش از شيوع بيماري کرونا پيشنهاد خاصي نداشتم، حال که بيماري فراگير شده تمامي آثار تعطيل شده اند پس انتظاري نيست. 

بازيگر «خانه به دوش» با اشاره به لزوم حمايت از بازيگران در زمان مقابله با کرونا افزود: نزديک به دو ماه است که اکثر فعاليت‌هاي هنري از قبيل تئاتر، سينما و تلويزيون تعطيل شده است، وقتي توليدات نباشد طبيعتا تمامي بازيگران بيکار مي‌شوند و بايد در خانه بمانند، اين وضعيت بدون شک زندگي آنها را با مشکل روبرو خواهد کرد.

بازيگر فيلم سينمايي «خفه گي» در همين راستا تاکيد کرد: شغل بازيگر بازيگري است، از همين راه امرار معاش مي‌کند، از همين راه نان زن و بچه خود را فراهم مي‌کند، حال که همه پروژه ها تعطيل شده‌اند يک بازيگر چگونه بايد زندگي کند، چرا هيچ حمايتي از بازيگران پيشکسوت که خانه نشين شده‌اند نمي شود؟

وي با اشاره به لزوم رعايت نکات بهداشتي اذعان کرد: البته اين را بگويم که اين وضع فقط مختص به کشور ما نيست، تمام جهان درگير بيماري کرونا شده‌اند، پس بايد مراقب باشيم، اين ويروس شوخي بردار نيست، نمي‌شود به راحتي به زندگي معمول مثل سابق پرداخت بلکه بايد خيلي چيزها را رعايت کرد. بهترين راه براي ريشه کن شدن بيماري کرونا در خانه ماندن است، بايد هواي خود و خانواده و اطرافيانمان را داشته باشيم، اين بيماري مدت‌ها خود را نشان نمي‌دهد به همين دليل مراقب و حفظ بهداشت به شدت در قبال آن واجب است.  من بنا بر وظيفه خود در خانه مانده‌ام، اين را هم بگويم پيش از کرونا هم خانه نشين بودم و پيشنهادات زيادي نداشتم، هميشه اميدوارم که وضعيت تغيير کند، شايد با همين اميد بتوان به آينده اميدوار بود. 

لطفي با تاکيد بر لزوم حمايت مسئولين فرهنگي از هنرمندان خاطرنشان کرد: اکثريت هنرمندان در وضعيت فعلي ضرر کرده اند، تهيه کنندگان ضرر مالي داده و بازيگران و کارگردانان بيکار شده‌اند، اميدوارم مسئولين فرهنگي کشور به اين وضع رسيدگي کنند و بدانند که هنرمند در پي گسترش کرونا يکي از متضررترين اقشار جامعه بوده است. 

همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره