برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نخستین فراخوان طرح و ایده رادیو اربعین

منبع
مهر
بروزرسانی
نخستین فراخوان طرح و ایده رادیو اربعین

مهر/ مدير راديو اربعين از فراخوان دريافت طرح و ايده براي توليدات راديو اربعين خبر داد.
 حامد فاتحي مدير راديو اربعين اين شبکه را فرصت مغتنمي براي تقويت فضاي معنوي کشور و اقتدار اسلامي جهان اسلام دانست و گفت: همکاران ما در راديو اربعين تلاش مي کنند در ايام ماه صفر و در آستانه اربعين حسيني با رويکردي جديد و نوآورانه، توليد و پخش برنامه‌هاي راديويي متنوع و جذاب با بهره گيري از ساختارهاي مختلف برنامه سازي را در دستور کار قرار دهند.

وي از اعلام فراخوان «دريافت طرح و ايده» از برنامه سازان و تهيه کنندگان راديويي براي استفاده بهينه از تجارب و ايده ها و طرح هاي نخبگان برنامه اي حوزه صدا خبر داد.
مدير راديو اربعين درباره مشارکت برنامه سازان شبکه هاي راديويي گفت: بر اساس فراخوان، برنامه هاي راديو اربعين در قالب هاي متنوع برنامه سازي از جمله مجله هاي راديويي (صبحگاهي، نيمروزي، عصرگاهي و شامگاهي)، ساختارهاي نوين (آنونس، مستند، ميني فيچر، گفتگو و گفتار محور، چند رسانه اي و نمايش) توليد و پخش خواهد شد.

فاتحي ضمن تاکيد بر پرداخت ويژه راديو اربعين با محوريت شعار اربعين امسال، برخي از محورهاي موضوعي فراخوان پرمخاطب ترين راديوي رسانه ملي را اينگونه برشمرد: اربعين محور وحدت ايران و عراق، نهضت جهاني اربعين ناظر بر شعار الحسين سفينه النجاه، فلسفه زيارت و مراسم جهاني اربعين، برجسته سازي خصلت ياران امام حسين (ع)، جهاني شدن تمدن نوين اسلامي در گام دوم انقلاب، همدلي و مواسات مومنانه محبان سيدالشهدا، استکبارستيزي و مقابله با ايران هراسي، زنان مقاومت؛ پيام‌آوران عاشورا و اربعين، تربيت فردي اجتماعي و خانوادگي در مکتب حسيني، شهداي جبهه مقاومت اسلامي با محوريت سردار شهيد حاج قاسم سليماني و ابومهدي المهندس و گراميداشت چهلمين سالگرد دفاع مقدس، تربيت فردي اجتماعي و خانوادگي در مکتب حسيني و معنويت و مناسک ديني راه برون رفت از چالش هاي (ابتلائات) دنيوي.

فاتحي در ادامه به شرايط خاص دوران انتشار بيماري کرونا در جهان و از جمله کشورهاي ايران و عراق اشاره کرد و گفت: بديهي است هر گونه تصميم در خصوص برگزاري يا عدم برگزاري پياده روي اربعين حسيني با توجه شرايط خاص دوران انتشار بيماري کرونا در جهان و از جمله کشورهاي ايران و عراق منوط به اعلام سازمان ها و نهادهاي متولي است و ما در اين خصوص بر اساس مصوبات ستاد مرکزي اربعين کشور عمل مي کنيم. در اين رابطه براساس پيش بيني هاي لازم يکي از محور هاي موضوعي فراخوان به «بهداشت و سلامت در اربعين» اختصاص يافته است.

وي در ادامه گفت: فعاليت راديو اربعين از ۲۹ شهريور ماه الي ۲۶ مهرماه ۱۳۹۹ (ايام ماه صفر) خواهد بود.
مدير راديو اربعين اعلام کرد تهيه کنندگان و برنامه سازان راديويي مي توانند ايده‌ها و طرح‌هاي خود را در قالب ها و ساختارهاي اعلام شده تا تاريخ ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ در قالب فايل word به طرح و برنامه ريزي راديو اربعين واقع در طبقه اول ساختمان شهداي راديو اتاق شماره ۷ و تلفن ۲۲۱۶۷۹۷۰ ارسال کنند.

ارديبهشت امسال طي حکمي از سوي ميد شاه آبادي معاون صداي رسانه ملي، حامد فاتحي به عنوان مدير راديو اربعين منصوب شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره