برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

الناز شاکردوست با «شبی که ماه کامل شد» مهمان شبکه نمایش می‌شود

منبع
مهر
بروزرسانی
الناز شاکردوست با «شبی که ماه کامل شد» مهمان شبکه نمایش می‌شود

مهر/ در بخش صحنه‌گران شبکه نمايش، الناز شاکردوست بازيگر سينما و تلويزيون يک هفته مهمان اين شبکه مي‌شود.
پس از پشت سر گذاشتن عيد سعيد قربان و در هفته منتهي به عيد بزرگ غدير خم، شبکه نمايش ژانر منتخب هفتگي خود را به ژانر کمدي اختصاص داده و در بخش صحنه گران به مرور آثار الناز شاکر دوست خواهد پرداخت.

اين شبکه از شنبه ۱۱ تا جمعه ۱۷ مرداد ساعت ۱۳ فيلم‌هاي «اون روي زندگي»، «در شيراز اتفاق افتاد»، «مهريه»، «قاتلين پيرمرد»، «واي آمپول»، «پاتال و آرزوهاي کوچک» و «افراطي‌ها» را روي آنتن مي‌برد.

فيلم‌هاي ويژه تابستان
فيلم‌هاي ويژه تابستان شبکه نمايش به ترتيب «دوري و بازگشت»، «مثل يک ستاره زندگي کن»، «بهترين دوست من»، «زادورا»، «سلاح»، «بچه شهري ها» و «گودزيلا» از شنبه تا جمعه ساعت ۱۵ پخش مي‌شوند.

ژانر منتخب اين هفته
فيلم‌بازهاي شبکه نمايش مي‌توانند ژانر کمدي را از شنبه تا جمعه به ترتيب با تماشاي فيلم‌هاي ايراني و خارجي شامل «پتسي و بي نظم منظم»، «اخلاقتو خوب کن»، «موش زبل»، «مرد آفتابي»، «احمق و احمق‌تر ۲»، «آپارتمان شماره ۱۳» و «جنجال بزرگ» از اين شبکه دنبال کنند.

مرور آثار
در بخش صحنه گران (مرور آثار)، الناز شاکردوست بازيگر سينما و تلويزيون، يک هفته مهمان شبکه نمايش مي‌شود. وي متولد ۱۳۶۳ تهران و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماري دانشگاه آزاد اسلامي تهران است که با بازي در فيلم «گل يخ» ساخته کيومرث پوراحمد به سينما آمد و ظرف کمتر از يک سال در پنج فيلم سينمايي نقش آفريني کرد. وي در سال ۱۳۹۷ براي نقش آفريني در فيلم «شبي که ماه کامل شد» برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن از جشنواره فيلم فجر شد.
علاقمندان به بازي اين بازيگر مي‌توانند از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ به ترتيب فيلم‌هاي «خدا نزديک است»، «فاصله»، «شبي که ماه کامل شد»، «شرط اول»، «مجردها»، «کيش و مات» و «عروس فراري» را مشاهده کنند.

فيلم‌هاي جذاب و نخستين نمايش
در باکس ساعت ۲۳ اين شبکه به ترتيب فيلم خاطره‌انگيز «فرار به سوي پيروزي» و «ياغي دشت»، «شاهد نامرئي»، «تعقيب و گريز»، «توگو»، «تصنيف باستر اسکراگز» و فيلم سينمايي جديد «سفر به چين» از شنبه تا جمعه پخش خواهند شد.
فيلم «سفر به چين» به کارگرداني اولگ استپچنکو محصول ۲۰۱۹ جمعه ۱۷ مرداد و در شب عيد غديرخم، در ساعت ۲۳ براي نخستين بار از اين شبکه پخش مي‌شود.

کلاسيک

در کلاسيک هفته پيش رو فيلم‌هاي «بزرگ مرد کوچک»، «سرافراز»، «گربه جاسوس»، «احمق ها در آکسفورد» و «احمق ها در دريا»، «جاده صاف کن»، «به خاطر يک مشت دلار و ژنرال» از شنبه تا جمعه در ساعت ۱ بامداد از شبکه نمايش پخش مي‌شوند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar