logo

دکور ۱۴ هزار متری «دست فرمون» آماده شد

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
دکور ۱۴ هزار متری «دست فرمون» آماده شد

خبرآنلاين/ فصل دوم مسابقه «دست فرمون» به تهيه‌کنندگي محمود محمودي و اجراي کامران تفتي مراحل پاياني پيش‌توليد خود را پشت‌سر ‌گذاشت.
 در حال حاضر ساخت دکور بخش‌هاي مختلف اين مسابقه و تجهيز پيست به اتمام رسيده و ضبط فصل جديد طي چند روز آينده براي پخش از شبکه نسيم آغاز خواهد شد.

در ميان مسابقه هاي ميداني تلويزيون، مسابقه «دست فرمون» با اجراي کامران تفتي داراي بزرگترين دکور است؛ دکوري که با مساحتي حدود ۱۴ هزار متر شامل چهار بخش استوديو اصلي، گاراژ، استوديو شماره ۲ و مهمترين و بزرگترين بخش آن يعني پيست مسابقه مي‌شود.

دکور فصل نخست اين مسابقه را پيمان قانع طراحي کرده که در فصل پيش رو، تغييراتي روي آن اعمال و بخش‌هايي اضافه شده است. 

مسعود صنم کارگردان فصل دوم مسابقه «دست فرمون» درباره تغييرات دکور برنامه نسبت به فصل اول گفت: «استوديو اصلي برنامه تغييرات جزيي کرده است که بايد به چشم ديده شود. با توجه به طراحي مسابقه در پيست توسط بهنام صفاريان، تغيير اساسي و عمده مربوط به پيست مسابقه است. رويکرد مسابقه به لحاظ فني تغيير کرده و با توجه به اين تغييرات، لازم بود تفاوت‌هايي در طراحي دکور پيست نسبت به قبل لحاظ شود.»

کارگردان مسابقه «دست فرمون» در ادامه بيان کرد: «درباره استوديو شماره ۲ بايد بگويم شايد واژه دکور چندان مناسب نيست زيرا يک سازه ثابت در ارتفاع ۶ متري ساخته شده ‌است. خط آغاز و پايان مسابقه زير اين استوديو است و مجري و کارشناس در ارتفاع رو به پيست مسابقات را تماشا مي‌کنند. پيست ما به صورت آيينه‌اي است و فضايي به مساحت ۱۲ هزار متر در جهت ملاحظات فني، زيبايي و همچنين از حيث امنيت شرکت‌کنندگان با ورق آهني به صورت ديواره پر شده است.»

صنم در پايان درباره طراحي دکور گاراژ بيان کرد: «بخش گاراژ توسط السا فيروزآذر طراحي شده است. در نظر داشتيم هر وجه از استوديو قاب جديدي بدهد و با چنين نگاهي فضاي گاراژ طراحي شد، در اين بخش از طراحي خياباني و رنگ‌آميزي ميکروسمنت استفاده کرديم.»

فصل نخست «دست فرمون» سال گذشته از شبکه نسيم پخش شد و فصل دوم اين مسابقه به زودي روي آنتن خواهد رفت.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar