برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

داستان زنی که به «برد پیت» ماهیگیری آموخت و مشهورش کرد

منبع
روزياتو
بروزرسانی
داستان زنی که به «برد پیت» ماهیگیری آموخت و مشهورش کرد

روزياتو/ برد پيت همواره يک افسانه هاليوودي با زندگي تجملي و طرفداران بسيار نبوده است. روزگاري اين ستاره هاليوودي آهي در بساط نداشته و توسط يک خواننده موسيقي کانتري به نام مليسا اثريج نجات يافت. برد پيت که اکنون ۵۶ سال دارد با روياي موفقيت در هاليوود و در حالي که تنها ۳۲۵ دلار در جيب خود داشت به لس آنجلس آمد. او که هيچ جايي براي ماندن و حتي خوابيدن نداشت، خوش شانس بود که مليسا او را به خانه راه داد، زني که فکر مي کرد برد پتانسيل موفقيت و رسيدن به اوج هاليوود را دارد. مليسا به برد اجازه داد روي کاناپه خانه او بخوابد تا آخرين پول هاي باقيمانده برايش را صرف اجاره جايي براي خوابيدن نکند.

برد پيت نيز از آن زمان به بعد همواره تشکر و قدرداني خود را از کمک و مهرباني مليسا نشان داده است. اما اين تنها کمکي نبود که اين برنده جايزه گرمي به برد کرد زيرا هم او بود که ماهيگيري را به اين ستاره هاليوودي ياد داد تا نقش هايي را بدست آورد که وي را به سمت مشهور شدن سوق داد. در سال ۱۹۹۲ برد پيت در حال رفتن به يک تست بازيگري براي بازي در فيلم A River Runs Through It به کارگرداني رابرت ردفورد بود.

مليسا در سال ۲۰۱۱ در يک مصاحبه راديويي در مورد نقش خود در کمک به برد به پذيرفته شدن در اين تست بازيگري گفت:«من به برد ماهيگيري ياد دادم… او در اين تست بازيگري شرکت کرد، او براي فيلم A River Runs Through It تست مي داد. براي اين تست بازيگري او به خانه من آمد زيرا من يک استخر داشتم و به او ياد دادم که چگونه در استخر ماهيگيري کند».

برد پيت در تست بازيگري موفق شده و براي بازي در فيلم انتخاب شد و اين آغاز شهرت يکي از محبوب ترين بازيگران مرد تاريخ سينما بود. اثريج آهنگ عروسي برد پيت و جنيفر آنيستون را در سال ۲۰۰۰ خوانده بود اما بعد از جدايي اين دو از هم، رابطه اثريج و پيت مانند سابق نبود. اين خواننده ۵۷ ساله موسيقي کانتري مدعي است که وي بعد از وقوع اختلاف بين پيت و جولي از آن دو خواسته که جدايي شان را اعلام کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره