برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شان پن جلسه فیلمنامه‌خوانی برای مقابله با کرونا برگزار می‌کند

منبع
مهر
بروزرسانی
شان پن جلسه فیلمنامه‌خوانی برای مقابله با کرونا برگزار می‌کند

مهر/ شان پن به زودي در ادامه تلاش‌هاي خود براي مقابله با کوويد -۱۹ مجري يک جلسه فيلمنامه‌خواني مجازي پرستاره از فيلم کلاسيک سال ۱۹۸۲ خود يعني «اوقات خوش در ريجمونت هاي» خواهد بود.

از جمله چهره‌هاي شناخته‌شده‌اي که در اين فيلمنامه‌خواني شرکت مي‌کنند مي‌توان از جنيفر انيستون، شايا لباف، متيو مک‌کانهي، جوليا رابرتس، مورگان فريمن، هنري گولدينگ و دين کوک نام برد. قرار است طي هفته آينده نام‌هاي ديگري هم به اين گروه اضافه شود.

اين رخداد مجازي زنده روز بيستم آگوست از فيس‌بوک لايو و تيک‌تاک پخش مي‌شود. منافع کسب شده از اين برنامه صرف کمک به سازمان غيرانتفاعي CORE متعلق به شان پن مي‌شود که هدف آن فراهم کردن کمک اورژانسي در مقابله با کوويد -۱۹ است. همچنين بخشي از منافع به گروه اصلاحات سيستم عدالت جنايي «ريفورم الاينس» مي‌رسد.

ايمي هکرلينگ کارگردان فيلم «اوقات خوش» و کمرون کرو فيلمنامه‌نويس آن هم در جلسه حضور خواهند داشت تا مهمانان و هدف فيلمنامه‌خواني را معرفي کنند.

پن قرار نيست در اين جلسه دوباره نقش شخصيت خودش يعني جف اسپيکولي را ايفا کند. شخصيت‌هاي بازيگران قرار است در شب رخداد معرفي شوند.

پن که موسس CORE هم بوده در بيانيه‌اي گفت: من هميشه طرفدار لبخند زدن هستم. بنابراين جمع شدن مجازي براي شبي از خنده با چنين تعداد زيادي از افراد با استعداد که در عين حال باعث کمک‌رساني بسيار مورد نياز به CORE براي ادامه کار حياتي ما در آن مي‌شود، چيزي است که حمايت کامل من را دارد.

کرو هم بيان کرد: شان از همان روز اول به ما جادو داد و هنوز هم آن جادو را به دنيا مي‌دهد. خيلي هيجان‌زده هستيم که بخشي از برداشت ۲۰۲۰ از اين فيلم باشيم. از بازيگران و از شان تشکر مي‌کنم که هميشه حامي بهترين چيزها در زندگي يعني عشق و خلاقيت بوده‌اند.

«اوقات خوش در ريجمونت هاي» در ژانر کمدي درباره تعدادي نوجوان به کارگرداني امي هکرلينگ و به نويسندگي کامرون کرو با اقتباس از کتابي به همين نام که سال ۱۹۸۱ منتشر شد، ساخته شده است. جنيفر جيسن لي، جاج رينهولد، فوبه کيتس، برايان بکر، رابرت رومانوس، ري والستن و نيکلاس کيج بازيگران اين فيلم هستند. اين نخستين تجربه بازي نيکلاس کيج در يک فيلم سينمايي بود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar