برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

طلاق‌های جنجالی سینمای ایران!

منبع
برترين ها
بروزرسانی
طلاق‌های جنجالی سینمای ایران!

برترين ها/ طلاق سلبريتي‌ها معمولا حواشي فراواني دارد، از ديرباز تا امروز، از ايران تا آمريکا، در اينجا چند طلاق مشهور سينما و تلويزيون ايران را رديف کرده‌ايم.
ريحانه پارسا و مهدي کوشکي

ريحانه پارسا که با بازي در سريال پدر به اوج شهرت رسيد در اسفند ماه اعلام کرد که با مهدي کوشکي بازيگر تئاتر ازدواج کرده است. تازه عروس و داماد پرحاشيه ي سينماي ايران که شش ماه بيشتر از ازدواج شان نمي گذرد، در اقدامي ناگهاني عکس هاي مشترک خود را از صفحه شخصي شان در اينستاگرام پاک کردند. همين اتفاقات سبب شده شايعه ي جدايي اين زوج از يکديگر بر سر زبان ها افتد.
آزاده نامداري و فرزاد حسني

آزاده نامداري و فرزاد حسني که از مجريان مطرح هستند، در تيرماه سال ۹۲ به عقد يکديگر درآمدند. اين ازدواج دوامي نداشت و حدود يک سال بعد، آن‌ها با حاشيه‌ها و جنجال‌هاي فراوان در خرداد ۹۳ از يکديگر جدا شدند.
مهدي پاکدل و بهنوش طباطبايي

در اسفند ۸۹ مهدي پاکدل و بهنوش طباطبايي با يکديگر ازدواج کردند. آن‌ها در زمان زندگي مشترک، تصاوير زيادي از خود منتشر کردند، اما در مجموع زندگي کم‌حاشيه‌اي داشتند. در اواسط ۹۵ و زمان جدايي اما، اتفاقات عجيبي افتاد. صفحه اينستاگرام پاکدل هک شد، ولي بعد از آن که پس گرفته شد، ديگر اثري از عکس‌هاي دونفره نبود.
رامبد جوان و سحر دولتشاهي

رامبد جوان بعد از جدايي از همسر اولش با سحر دولتشاهي بازيگر سينما و تلويزيون ازدواج کرده بود، بعد از ۶ سال زندگي مشترک، در سال ۹۳ از دولتشاهي جدا شد.
آزاده صمدي و هومن سيدي

آزاده صمدي و هومن سيدي در سال ۸۵ با يکديگر ازدواج کردند. اما بعد از هفت سال زندگي مشترک، از يکديگر جدا شدند.
ابوالفضل پور عرب و آناهيتا نعمتي

ابولفضل پورعرب و آنا نعمتي هردو بازيگر سينما هستند. زماني که اين دو با هم ازدواج کردند. پورعرب بازيگر معروفي بود، ولي نعمتي تازه اول راه بازيگري بود. حاصل ازدواج آن‌ها يک دختر به اسم رايکا است. 
سارا خوئيني ها و چنگيز وثوقي، يوسف مراديان

سارا خوئيني‌ها همسر سابق چنگيز وثوقي است ،زندگي مشترک وي با چنگيز وثوقي کمتر از دو سال به طول انجاميد و منجر به جدايي شد. سارا خوئيني‌ها با يوسف مراديان ازدواج کرد و اين وصلت هم به جدايي انجاميد.
بابک رياحي و مهتاب کرامتي

بابک رياحي پور يکي از معروف‌ترين نوازنده‌هاي ايراني با ساز تخصصي گيتار باس است با مهتاب کرامتي ازدواج کرد که متاسفانه اين ازدواج دوام چنداني نداشت.
ناصر هاشمي و سيما تيرانداز

ناصر هاشمي با سيما تيرانداز در سال ۷۴ با يکديگر ازدواج کردند و اين ازدواج به جدايي ختم شد.
بهروز بقايي و پرستو گلستاني

پرستو گلستاني با بهروز بقايي ازدواج کرده بود، اما سرانجام اين وصلت با وجود پسري بنام بهرنگ به جدايي ختم شد.
نيما بانکي و ليلي رشيدي

نيما بانکي در گذشته با ليلي رشيدي بازيگر ازدواج کرده و صاحب يک پسر به نام سينا بانکي شده است. اين ازدواج دوام نياورده و اين زوج هنري از هم جدا شده اند.
مينا لاکاني امين زندگاني

امين زندگاني و مينا لاکاني در سال ۱۳۷۶ در سريال زن شرقي با يکديگر آشنا شدند و ازدواج کردند، اما مدتي بعد طلاق گرفتند
عاطفه رضوي و مهرداد شکرآبي

ازدواج اول و همسر اول عاطفه رضوي مهرداد شکرابي بوده است که بدلايلي بعد از مدتي از هم طلاق گرفتند وي بعد از آن با حسين پاکدل نويسنده و کارگردان ازدواج کرده است.
خسرو شکيبايي و تانيا جوهري

تانيا جوهري در سال ۱۳۴۸ با خسرو شکيبايي ازدواج کرد که ثمره اين زندگي تنها يک دختر بنام پوپک شد، اما اين رابطه در نهايت سال ۱۳۵۸ بعد از ۱۰ سال به طلاق ختم شد.
شقايق دهقان و مهراب قاسمخاني

مهراب قاسمخاني دو بار ازدواج کرده است. حاصل ازدواج اولش يک دختر به نام نيروانا بود. پس از جدايي از همسر اولش، وي براي بار دوم با شقايق دهقان ازدواج کرد. حاصل اين ازدواج پسري به نام نويان بود. اين ازدواج هم به جدايي ختم شد.
علي دهکردي و آفرين چيت ساز

علي دهکردي در سال ۱۳۶۸ با آفرين چيت سازازدواج کرد، اما اين زندگي در سال به طلاق ختم شد.
فريبرز عرب نيا و آتنه فقيه نصيري ، عسل بديعي

فريبرز عرب‌نيا که با بازي در نقش مختار در سريال مختارنامه بيش از پيش سر زبان‌ها افتاد ابتدا ۸ سال با آتنه فقيه‌نصيري بازيگر سينما و تلويزيون زندگي کرد و پس از جدايي‌اش ۴ سال با عسل بديعي ازدواج کرد که حاصل اين ازدواج پسري به نام جانيار است.
محمدرضا شريفي نيا و آزيتا حاجيان

اين دو بازيگر بعد از سالها زندگي مشترک از يکديگر جدا شدند. مليکا و مهراوه شريفي نيا فرزندان آنها هستند.
نگار عابدي و هدايت هاشمي

اين دو بازيگر که مسير بازيگري‌شان را از تئاتر آغاز کرده بودند، ازدواجشان چندان در رسانه‌ها انعکاس نيافت. اما بعد از مدتي که هر دو به تلويزيون و سينما ورود کردند و مردم آن‌ها را شناختند، از هم جدا شدند.
بهاره رهنما و پيمان قاسمخاني

بهاره رهنما و قاسمخاني در سال ۷۳ ازدواج کردند که ثمره‌ي آن يک دختر به نام پريا است، اما در سال ۹۴ بعد از ۲۲ سال زندگي مشترک از هم جدا شدند.
مهدي هاشمي و گلاب آدينه

مهدي هاشمي جزو پرافتخارترين بازيگران مرد سينماي ايران است. او حدود ۴۰ سال پيش با گلاب آدينه که کلکسيوني از افتخارات بازيگري را در کارنامه دارد، ازدواج کرد. آن‌ها يک دختر به نام نورا دارند. پس از آن که مهنوش صادقي بازيگر کمترشناخته‌شده تئاتر، در ويدئويي ادعا کرد مدت‌هاست همسر مهدي هاشمي است، مهدي هاشمي با انتشار ويدئويي ادعاي صادقي را تأييد کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar