برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

هندی‌بازی‌های «خسروخان»!

منبع
خراسان
بروزرسانی
هندی‌بازی‌های «خسروخان»!

خراسان/ در قسمت 39 سريال «دل»، اتفاقات غيرمنطقي و عجيبي افتاده که صداي اعتراض مخاطبان را درآورده است.
سريال «دل» به کارگرداني منوچهر هادي، در حالي به پايان راه نزديک مي‌شود که نه تنها همچنان مورد انتقاد است، بلکه در قسمت 39 که چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد، با موج جديدي از واکنش‌هاي منفي مخاطبان روبه‌رو شده است. در اين قسمت از سريال، چند اتفاق غيرمنطقي و عجيب رخ داد که براي تماشاگر باورپذير نبود و واکنش انتقادي آن‌ها را به دنبال داشت. ادامه مطلب مي‌تواند بخش‌هايي از داستان را براي کساني که قسمت 39 را نديده‌اند، لوث کند.
اتفاقات عجيب و غيرقابل باور
شخصيت «خسرو» پس از فهميدن ماجراي تعرض به دخترش، سکته کرده بود و در کما به سر مي‌برد. در قسمت 39، اين کاراکتر به هوش آمد و به محض بيرون آمدن از کما، کاملا هوشيار و سرحال از جاي خود بلند شد و پرستاراني که سعي داشتند جلوي او را بگيرند، کنار زد تا سراغ «نکيسا» برود. طبيعتا فردي که در کما بوده بلافاصله پس از به هوش آمدن نمي‌تواند به وضعيت عادي برگردد. اتفاقات عجيب ديگر به ماجراهاي خانه «نکيسا» مربوط مي‌شود. وقتي يک قرباني تعرض با فردي که به او تعرض کرده روبه‌رو مي‌شود نمي‌تواند مسلط به خود و عادي بدون هيچ واکنش عصبي مقابل او بايستد و به حرف‌هايش گوش کند، اما «رستا» در اين لحظه عکس‌العمل باورپذيري ندارد. «خسرو» وارد خانه «نکيسا» مي‌شود تا بپرسد چرا چنين کاري با زندگي آن‌ها کرده، اما از ديدن «آرش» که با ضربه چاقوي «نکيسا» زخمي روي زمين افتاده است، تعجب که نمي‌کند هيچ، بلکه توجهي هم به او ندارد و پس از پايان سرزنش‌هايش، سراغ «آرش» مي‌رود و او را از خانه بيرون مي‌برد. «ناهيد» و «رستا» هم که بيرون از خانه بودند نه با پليس و نه با اورژانس تماس نمي‌گيرند و فقط منتظر پايان دعوا هستند! خودکشي «نکيسا» هم بسيار غيرواقعي و عجيب اتفاق مي‌افتد.
روايت بي‌احساس لحظات حساس
پس از گذشت 39 قسمت، لحظه‌اي که رازها برملا مي‌شود و شخصيت‌ها پس از فاش شدن حقيقت با هم روبه‌رو مي‌شوند، بايد آن قدر ملتهب و باورپذير باشد تا مخاطب درگير ماجرا شود و با کاراکترها هم‌حسي کند، اما اين لحظه مهم در سريال به اندازه‌اي غيرقابل باور و خنثي است که هيچ حسي به تماشاگر منتقل نمي‌کند. هرچند که «دل» در قسمت‌هاي گذشته هم چندان تاثيرگذار نبوده، اما برانگيختن احساسات مخاطب در لحظات حساس و پاياني قصه، کمترين توقعي است که مخاطب از سريال دارد که آن هم برآورده نمي‌شود. اين مجموعه که در قسمت‌هاي گذشته هم به دليل ريتم بسيار کند مورد انتقاد بوده ، در قسمت‌هاي پاياني هم نتوانسته است ضعف‌ها را تا حدودي جبران کند.

نويسنده: مائده کاشيان

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره