برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

توقیف تئاتر بهنوش طباطبایی بخاطر حضور گربه‌اش روی صحنه!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ ‏شب گذشته از اجراي اپيزود مربوط به بهنوش طباطبايي در نمايش «‎عشق روزهاي کرونا» به دليل حضور گربه‌ روي صحنه از سوي مرکز نظارت بر هنرهاي نمايشي ممانعت به عمل آمد. 
بهنوش طباطبايي با انتشار اين ويدئو نوشت: نمايش “عشق روزهاى کرونا “ پس از نمايش “روزهاى راديو “ دومين تجربه متوالى ناتمام من با نويسنده و کارگردانى بود که هر همکارى با او جرات و مسئوليت پذيرى مرا براى حضورى متفاوت تر و محکم تر از گذشته بر روى صحنه افزايش داد.
گاهى مونولوگهايى را که او برايم نوشته و پس از گذشت سالها بر ذهن و قلبم حک شده مرور ميکنم و باز شعف اجراى آن نقشها مرا در بر ميگيرد.
حرفم ساده است
آقاى محمد رحمانيان!
از نمايش هاي “ترانه هاى قديمى”،”سينماهاى من”،”آدامس خوانى” و “آينه هاى روبرو” که شبهاى زيادى با شوق روى صحنه رفتم تا نمايش “روزهاى راديو” که لذت اجرايش را همه گيرى بيمارى کرونا از همه ما گرفت و حالا نمايش “عشق روزهاى کرونا “

هميشه از شما چيزى آموخته ام...
اينبار هم يادگرفتم که اگر همه دنيا بخواهند ارزشها،انگيزه ها و شور و عشق و تعهد مرا نسبت به حرفه اى که برايم مقدس است به هيچ انگارند ايستادگى کنم.
چرا که پشت سرم کارگردانى را دارم که چارچوبهاى حرفه اى و اخلاقى حرفه اش را هنوز در هياهوى صداهاى گوش خراش و سازهاى ناکوک از ياد نبرده
چيزى جز سپاس ندارم
آنچه شما يکشنبه شب روى صحنه نمايشى که به اجبار بايد آنرا ترک ميکردم خوانديد در اينروزهاى قحطى اميدوارى بار ديگر چراغى در دل من روشن کرد.
من قوى ميمانم.نا اميد نميشوم و صبر ميکنم براى آمدن روزهايى که با قدمهاى استوار به صحنه نمايش بازگردم نه با قدمهايى لرزان و سست.... 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar