برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شریف: روحانی «زمین گرم» زندگی عادی خود را دارد

منبع
فارس
بروزرسانی
شریف: روحانی «زمین گرم» زندگی عادی خود را دارد

فارس/ بازيگر سريال «زمين گرم» گفت: چالش زيادي با اين نقش نداشتم چون از کودکي با روحانيون زندگي کردم و خودم نيز در خانواده مذهبي بزرگ شده ام .
«مسعود شريف» بازيگر نقش «حسين يار» سريال «زمين گرم»، درباره حضور خود در اين سريال گفت: از ابتدا که براي بازي در اين سريال به آقاي نعمت اله معرفي شدم نمي دانستم که قرار است نقش يک روحاني را بازي کنم و اواسط کار که بود اين را به من گفتند.

وي ادامه داد: سريال زمين گرم علاوه بر نکته هاي آموزشي که براي هر قشري دارد، روايت يک زندگي عادي از افرادي است که در اطراف ما قرار دارند و به همين خاطر است که مخاطبين بسياري با اين سريال ارتباط برقرار کردند.
شريف درباره دليل انتخاب خود براي نقش «حسين يار» در اين سريال نيز گفت: در کنار چهره و فيزيک ظاهري ام، قطعا بازي ام براي کارگردان مهم بوده است. حتي وقتي متوجه شدم آقاي خمسه و اصغر همت و نادر فلاح در اين کار حضور دارند خيلي خوشحال شدم.

اين بازيگر درباره بزرگترين چالشي که با نقش يک روحاني داشته است، نيز گفت: حقيقتش اين است که چالش زيادي با اين نقش نداشتم چون از کودکي با روحانيون زندگي کردم و خودم نيز در خانواده مذهبي بزرگ شدم. حتي دوستان روحاني بسياري دارم که خيلي ساده و بدون لباس و عمامه تردد مي کنند.

بازيگر سريال «تفنگ سر پر» ضمن بيان اينکه اصالتا اهل گچساران است، ادامه داد: براي اينکه به اين نقش نزديک شوم با اينکه از کودکي نوع زندگي و رفتار اين افراد برايم آشنا بود، اما جدي تر کار کردم و پيش يکي از اين دوستان روحاني ام رفتم و تمرين هاي سختي انجام دادم. مثل شيوه راه رفتن،‌ نشستن، شيوه نماز خواندن و قرآن خواندشان را تمرين کردم. حتي سعي کردم قرآن را حفظ کنم و اينطور به نقشم نزديک شدم.



شريف در ادامه نيز بيان داشت: به هر حال بازي کردن در نقش روحاني ها سختي هاي خود را دارد، به جهت اينکه شما به عنوان بازيگر در برابر اين قصه تعهدي داريد و اين عزيزان هم مثل همه اقشار جامعه زندگي مي کنند.
اين بازيگر درباره بازخوردهايي که از ايفاي نقش حسين يار در اين سريال دريافت کرده است، ‌نيز گفت: بيشتر بازخوردها تا الان مثبت بوده است و از بازخوردهاي منفي هم نمي ترسيدم و تلاش کردم تا نقش روحاني را بازي کنم که زندگي عادي خود را دارد يعني در واقع زندگي عادي يک روحاني را به نمايش گذاشتم. در فيلم نامه هم مخاطب حسين يار را خارج از جمع روستا و دوستانش نمي بيند.


بازيگر سريال «قفسي براي پرواز» درباره سکانس هاي مربوط به اذان گفتن روي بام مسجد نيز عنوان داشت: براي اين سکانس هم با برخي دوستان روحاني ام مشورت کردم و تمرين کردم و اذان هاي بسياري گوش دادم و سعي کردم اصول را رعايت کردم هر چند در کودکي نيز قاري قرآن بودم.
وي درباره حضور در اين نقش در کارهاي بعدي خود نيز گفت: قبل از اينکه زمين گرم پخش شود پيشنهاد بازي در نقش روحاني را داشتم اما قبول نکردم و از اين به بعد هم اگر پيشنهادي باشد قبول نمي کنم و با اينکه توانايي اين را دارم که روحاني هاي متفاوتي را به اجرا دربياورم، اما در آينده مي خواهم نقش متفاوتي را بازي کنم.



 سريال «زمين گرم» به نويسندگي و کارگرداني سعيد نعمت اله هر شب از شبکه سه سيما پخش مي شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره