برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

مهران مدیری و جنجال بازیگرانی که جایگاهشان را نمی‌شناسند!

منبع
بروزرسانی
مهران مدیری و جنجال بازیگرانی که جایگاهشان را نمی‌شناسند!

سينما ايده‌آل/ کارگردان هاي زيادي را مي توان نام برد که از يک گروه واحد در توليد چند فيلم سينمايي يا سريال بهره گرفته اند. دليل آن هم به يکدستي گروه، ساده تر شدن توليد و در نهايت بالا رفتن سرعت کار بازمي گردد.
از نمونه هاي درخشان اين همکاري که بيشتر از همه در رابطه با بازيگر و کارگردان رخ مي دهد، مي توان به زوج اسکورسيزي و دنيرو اشاره کرد که چند فيلم درخشان از خود به جاي گذاشتند و نمونه بعدي آن همکاري با لئوناردو دي کاپريو است که همچنان ادامه دارد.
در سينماي ايران هم «مسعود کيميايي» و «داريوش مهرجويي»چنين خصوصيتي داشته‌اند و با توجه به قهرمان محور بودن آثارشان، معمولا با يک بازيگر در چند فيلم همکاري کرده اند که مي توان به بهروز وثوقي، فرامرز قريبيان، محمدرضا فروتن، فريبرز عرب نيا، گلچهره سجاديه، عزت الله انتظامي، علي نصيريان، خسرو شکيبايي و نيکي کريمي اشاره کرد که همکاري هاي مشترکي داشته‌اند، اما در فيلم هاي متاخرشان از بازيگران ديگري در نقش هاي اصلي و مکمل بهره گرفته و براي تعدادي ديگر از آثارشان به سراغ بازيگران ديگري رفته که با نقش نزديکي بيشتر داشته اند.
در روزهاي اخير سحر ذکريا گلايه هاي تندي را در فضاي مجازي در رابطه با مهران مديري مطرح کرد و به نوعي کم کار شدنش را به گردن وي انداخته است! کاري به شدت غيرحرفه اي که مي توانست در فضاي دوستانه تري مطرح شده و جنجالي هم به وجود نياورد.
پس از صحبت هاي او بازيگران ديگري همچون محمد شيري و سعيد پيردوست هم به جمع گلايه کنندگان اضافه شده و مديري را بابت کم کاري و يا بيکاري شان مورد شماتت قرار دادند!
هنگامي که سريال هاي تلويزيوني دو دهه اخير مديري و نام بازيگرانش را بررسي مي کنيم به نتايج جالبي مي رسيم که يکي از آنها به شهرت رسيدن همين بازيگران ناراضي فعلي بابت سريال هاي مديري است.در حقيقت اغلب آنها با اتکا به همين محبوبيت در سينما و تلويزيون فعال تر شده و دوره پرکاري را پشت سر گذاشته اند.

در طرف ديگر به بازيگراني همچون لاله صبوري، رامين ناصرنصير و...برمي خوريم که با وجود آن که دوره اي طلايي را در کنار مديري گذرانده و پس از آن ديگر همکاري مشترکي با هم نداشته و گلايه هايي را مطرح نکرده اند.
اتفاق هايي از اين جنس که گهگاه در قالب پست هاي اينستاگرامي و يا مصاحبه هاي سطح پايين رسانه هاي زرد منتشر مي شود،جايگاهي در دنياي سرگرمي سازي امروز جهان ندارد. چرا که مقام کارگردان به عنوان مولف هميشه روشن بوده و بازيگر نيز جايگاه خود را به خوبي مي شناسد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar