برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

برنامه «فوتبال۱۲۰» عادل فردوسی پور هم حذف شد؟!

منبع
هفت صبح
بروزرسانی
برنامه «فوتبال۱۲۰» عادل فردوسی پور هم حذف شد؟!

هفت صبح/ ليگ هاي اروپا شروع شده اند اما خبري از فوتبال ۱۲۰ نيست!
در چندسال اخير علاقمندان فوتبال عادت کرده بودند که همزمان با آغاز ليگ هاي فوتبال در کشورهاي اروپايي برنامه فوتبال 120 هم از شبکه ورزش پخش شود.عادل فردوسي پور اين برنامه را تهيه ميکند که اجراي آن برعهده حميد محمدي است.امسال اما با وجود شروع مسابقات اروپايي خبري از فوتبال120 نيست. اين اتفاق در حالي رخ داده که فوتبال 120فصل پيش و در ميانه تعطيلي مسابقات فوتبال روي آنتن بود واز قضا خوراک خوبي براي مخاطبان تهيه ميکرد

حالا مدت هاست که اين برنامه روي آنتن شبکه ورزش نمي رود. پيگيري هفت صبح نشان ميدهد سري جديد فوتبال 120 تا اطلاع ثانوي پخش نخواهد شد. اين خبر را از طريق يکي از افراد مطلع جويا شديم که مي گويد اميدي به بازگشت فوتبال 120 نيست. به گفته او، حتي استارت اوليه اين برنامه زده نشده و بعيد است در ادامه هم تصميمي جدي از سوي مسئولان شبکه ورزش براي پخش آن گرفته شود.

دليل قطعي اينکه چرا امسال فوتبال 120 پخش نشده است را نميدانيم. آيا خود عادل فردوسي پور حاضر به ادامه اين برنامه نشده؛تلويزيون مخالف پخش آن بوده؟ بااين حال وقتي نشانه ها را کنار هم قرار ميدهيم، گزاره دوم محتمل تر است. سال پيش در هفت صبح از يک شايعه جدي نوشتيم که فردوسي پور اجازه ادامه دادن فصل جديد فوتبال 120 رانخواهد داشت. اين شايعه از درون سازمان صداوسيما به گوش رسيد و حاال به نظر ميرسد به واقعيت تبديل شده است. از آنسو، با حذف فردوسي پور از 90 و نيز گزارشگري، همه تکيه او به برنامه فوتبال 120 بود.

اين برنامه پنجشنبه شبها از زاويهاي متفاوت فوتبال اروپا را بررسي مي کرد و هواداران زيادي داشت. با اطالع از اين ماجرا ميتوان نتيجه گرفت که فردوسي پر به خواست خود برنامه را تعطيل نکرده. شايد گفته شود او تمرکزش را بر برنامه اينترنتي 99 گذاشته بوده است. بااين حال وقتي بدانيم او سالها 90 و فوتبال 120 را همزمان روي آنتن داشت و گزارشگر فعال تلويزيون هم بود،اين گزاره منتفي است.به نظر مي رسد عادل تا اطلاع ثانوي به عنوان استاد دانشگاه ادامه فعاليت دهد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره