logo

چالش‌های یک بازیگر پس از حضور در «آقازاده»

منبع
فارس
بروزرسانی
چالش‌های یک بازیگر پس از حضور در «آقازاده»

فارس/  بازيگر سريال «آقازاده» گفت: بعد از پخش بازيم در سريال «آقازاده» در عرض ۲ روز ۳۰۰ پيام داشتم و حتي کامنت هايي دريافت کردم و اغلب مردم مي گفتند چطور دلت آمد چنين کاري کني؟!
«وحيد اسمي خاني» بازيگر سريال «آقازاده» درباره نقش خود در اين سريال گفت: هفته گذشته يک سکانس از بازيم (مجري برنامه اينترنتي بودم) در سريال آقازاده پخش شد و بعد از آن جنجالي به راه افتاد و در عرض دو روز ۳۰۰ پيام داشتم و حتي کامنت هايي دريافت کردم و اغلب مردم مي گفتند چطور دلت آمد چنين کاري کني؟!

وي درباره اينکه براي انتخاب نقش هايتان چه اولويت هايي را در نظر مي گيرد، گفت: اصولا نقش هايي را بازي مي کنم که بتوانم خودم را در قالب آن قرار دهم و به طور معمول به فيلم نامه اي که در دستم هست اکتفا نمي کنم و هر آنچه بتوانم را به نقش اضافه مي کنم و متکي به ديالوگ ها نيستم.

بازيگر سريال «حکايت هاي کمال» در ادامه افزود: حتي در نقشي که در سريال آقازاده بازي کردم هم به همين صورت بود. تمام حرکت هاي دست مجري که در اين سريال داشتم براي خودم بود و براي رسيدن به اين نقش تحقيق و فيلم هاي زيادي ديدم و سعي کردم نوع گويش و تکه کلام هايش را به آنچه مجري هاي اين شبکه ها به کار مي بردند، نزديک کنم.


اسمي خاني در ادامه نيز بيان داشت: شروع کار حرفه ايم با سريال حکايت هاي کمال بود و در آنجا نقش يکي از کسبه محل را به عهده داشتم و هر اتفاقي در محله مي افتاد اين کسبه ها هم در آن دخيل بودند. اين روزها هم مشغول بازي در سريال شرم آقاي کاوري هستم و نقش مدير ساختمان را در اين مجموعه دارم.

وي با اشاره به بازي خود در سريال «وارش» نيز گفت: در اين سريال نقش بچه دزد را داشتم و به همين خاطر بازتاب گسترده اي برايم داشت. وقتي اين نقش را به من سپردند به خاطر دزد بودن شخصيت، خيلي دوست نداشتم اين نقش را بازي کنم، چون در زندگي شخصيم نيز آدمي آرام و به دور از حاشيه هستم.

بازيگر سريال «دوپينگ» در پايان درباره پيشنهادهاي کاري خود نيز گفت: چند پيشنهاد براي کار دارم اما بعد از اين سعي مي کنم در نقش هايم به صورت انتخابي بازي کنم و بيشتر نقش هاي محوري بازي کنم. اغلب سليقه ام به سمت ايفاي نقش هاي کمدي است چون خودم هم آدم شوخ طبعي هستم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره