برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

علیرضا خمسه راز مگوی «پایتخت» را فاش کرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
علیرضا خمسه راز مگوی «پایتخت» را فاش کرد

باشگاه خبرنگاران/ عليرضا خمسه با حضور در برنامه «چهل تيکه» از تجربه حضورش در سريال پايتخت گفت.

عليرضا خمسه گفت: من سينما را با بهرام بيضايي شروع کردم و براي همين هميشه منتظر بودم کارها و آثار بهتري داشته باشم؛ ولي جبر روزگار و بازي‌هاي زندگي گاه بر وفق مراد نيست. گاه در شرايطي قرار گرفتم که به خاطر حرفه و امرار معاش تن به بازي در فيلم‌هايي بدهم که دوستشان نداشتم.

وي ادامه داد: اگر به گذشته برگردم و ۵۰ فيلم داشته باشم، شايد ۳۰ مورد آن‌ را پاک کنم؛ چون فيلم‌هايي بودند که خيلي به صداقت و ماهيت آنها باور نداشتم.

خمسه درباره تجربه حضورش در سريال پايتخت هم عنوان کرد: پايتخت براي من تجربه جالبي بود؛ آشنا شدن با گروهي که بيشترشان جوان بودند و نام و آوازه‌اي نداشتند اما پر از آرزو، ايده و انرژي بودند برايم بسيار خوشايند بود. تيم پايتخت يک راز مگو دارد که اسمش مشخص است، راز مگو؛ اما من اين راز را مي‌گويم. اگرچيزي در جلوي دوربين زيبا به نمايش در مي آيد، حتما پشت صحنه هم آن زيبايي هست. اگر يک تيم هنري در مدت ۱۰ سال و براي ساخت چند فصل از يک سريال کنار هم هستند، فقط قصه، بازي و کارگرداني راز ماندگاري آنها نيست. بلکه يک دنيا زندگي،  عاطفه و تار و پود بودن آنها را کنار هم قرار داده است.

خمسه اظهار کرد: به محض اينکه من «عليرضا خمسه» احساس کنم اگر نباشم، اين سريال زمين مي‌خورد خراب کرده ام. من در فصل ششم نبودم، اما جوياي احوال دوستانم بودم. پنجعلي عضوي از خانواده‌ بود که حرف نمي‌زد؛ اما مهرباني و عشق داشت.

اين بازيگر درباره کودکي خود هم توضيح داد: من چند شکل مختلف در کودکي را تجربه کردم؛ بسيار سر به زير، بسيار آرام، بسيار شيطون، بسيار درس خوان، بسيار تنبل و ... . مي‌توانم بگويم که مثل نام برنامه شما، کودکي من چهل تيکه‌ بود!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar