برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

6 بازیگر معروفی که شانس دریافت سیمرغ دارند

منبع
سينما تيکت
بروزرسانی
6 بازیگر معروفی که شانس دریافت سیمرغ دارند

سينما تيکت/ شانس‌هاي سيمرغ جشنواره سي و نهم در رشته بازيگري را در قالب "سه پست" باهم مرور خواهيم کرد.
شما فکر مي‌کنيد سيمرغ‌هاي امسال بر دوش کدام بازيگران مي‌نشينند؟

رضا عطاران (روشن _ شيشليک)
رضا عطاران که يک سيمرغ هم در کارنامه دارد، پس از چند سال دوري از جشنواره امسال با دو فيلم "روشن" و "شيشليک" به جشنواره مي‌آيد. شنيده‌ها حاکي از اين است که بازي او در روشن از مدعيان اصلي سيمرغ است.

ليلا حاتمي (قاتل و وحشي)
بي‌پولي و رگ خواب حاصل دو همکاري پيشين ليلا حاتمي با حميد نعمت الله براي حاتمي دو سيمرغ به همراه داشته است. بعيد نيست نقش ويژه او در "قاتل وحشي" نيز سومين سيمرغ را براي او به ارمغان اورد.

سارا بهرامي (چپ راست _ روشن)
سارا بهرامي براي ايفاي نقش همدلي‌برانگيز و باورپذيرِ يک مادر معتاد در فيلم دارکوب اولين سيمرغش را دريافت کرد و حالا شنيده مي‌شود بازي متفاوتش در يک نقش کمدي او را به دومين سيمرغش اميدوار کرده است.

هادي حجازي فر (بدون همه چيز)
پس از چندين سال ناديده گرفته شدن بازي تحسين‌برانگيز حجازي‌فر در فيلم‌هايي مانند ايستاده در غبار، ماجراي نيمروز و آتاباي، او امسال با فيلم "بدون همه‌ چيز" نقشي متفاوت را تجربه کرده است که مي‌تواند اين‌بار او را به سيمرغ برساند.

امين حيايي (قاتل و وحشي)
او يک بار براي فيلم "شب" برنده سيمرغ بازيگري شده است و همکاري موفق قبلي‌اش در فيلم شعله‌ور با حميد نعمت‌الله يک ديپلم افتخار برايش داشت. بازي متفاوت او در فيلم قاتل و وحشي نيز او را به يکي از مدعيان اصلي سيمرغ تبديل کرده است.

بهرام افشاري (صحنه زني)
بازيگر محبوب فيلم‌هاي کمدي که با پايتخت به شهرت رسيد خيلي زود توانايي‌اش را در بازيگري ثابت کرد. او امسال با يک نقش جدي به جشنواره آمده و شانس بالايي دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar