برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ستاره‌هایی که اسم‌شان در فیلم از خودشان معروف‌تر است

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ستاره‌هایی که اسم‌شان در فیلم از خودشان معروف‌تر است

آخرین خبر/ خیلی از بازیگران بزرگ سینمای جهان این فرصت را دارند که بعد از بازی در یک فیلم، همیشه با اسم شخصیتی که بازی کرده‌اند شناخته شوند، اتفاقی که می‌تواند هم خوب باشد هم بد. در این مطلب مرور کوتاهی داریم بر این نام‌های بزرگ، که اسم شخصیت‌شان در فیلم از خودشان جلو زده است: 

راکی و رمبو به‌جای سیلوستر استالونه

هرچند استالونه بازیگر بسیار معروفی است اما هنوز هم در گوشه و کنار دنیا او را به‌اسم راکی و رمبو می‌شناسند. راکی شخصیت بوکسوری بود که با استالونه در روزهای جنگ سرد بین آمریکا و شوروی سابق شهرت جهانی پیدا کرد. رمبو هم یک سرباز خسته آمریکایی بود که همیشه یک تنه چند لشگر را تار و مار می‌کرد. اگر دوست دارید با این سری فیلم‌ها خاطره بازی کنید می‌توانید به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر مراجعه کنید. ما هم لینک دو فیلم را برای شما گذاشتیم.

>> لینک تماشای فیلم راکی

>> لینک تماشای فیلم رمبو

.

جان اسنو به‌جای کیت هرینگتون

استالونه لااقل چندین فیلم معروف بعد از راکی بازی کرد، اما کیت هرینگتون آن‌قدر در سینمای جهان حضور نداشته که از زیر سایه نقش معروفش یعنی جان اسنو در سریال «بازی تاج و تخت» بیرون بیاید. راستی اگر او را در فیلم دیگری دیدید جان اسنو صدایش می‌کنید یا هرینگتون؟

>> لینک تماشای سریال «بازی تاج و تخت»  

.

هری پاتر به‌جای دانیل رادکلیف

وقتی از حدود 8 سالگی با فیلمی پرفروش مثل هری‌پاتر معروف شوی عجیب‌ هم نیست دنیا به‌جای اسم خودت تو را به‌عنوان هری پاتر بشناسد. رادکلیف حدود 10 سال در 8 قسمت مختلف این مجموعه موفق بازی کرد و بعد هم در چند فیلم و سریال بازی کرد اما آن‌قدر ندرخشید که خاطره هری‌پاتر محو شود و او را به نام خود به‌یاد بیاوریم. راستی سری کامل «هری پاتر» بدون نیاز به خرید اشتراک در بخش فیلم و سریال آخرین خبر وجود دارد. برای تماشای این فیلم‌ها کافی است «آخرین خبر»تان را به‌روز کنید.

>> لینک تماشای فیلم هری‌پاتر

.

تامی شلبی به‌جای کیلیان مورفی

مورفی بازیگر توانمندی است اما تا قبل از بازی در سریال محبوب و پرآوازه «پیکی بلایندرز» فقط در نقش‌های مکمل ظاهر شده بود. اما چنان در این سریال درخشید که حالا چهره‌اش یادآور نام تامی شلبی است، یک تبهکار جذاب و خاص در 100 سال قبل که لندن را تحت سلطه دارد. 

>> لینک تماشای سریال پیکی بلایندرز

.

ثور به‌جای کریس همسورث

بازیگر خوش‌تیپ هالیوود کریس همسورث در فیلم‌هایی مثل «استخراج» (برای تماشا کلیک کنید) با گلشیفته فراهانی یا «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» (برای تماشا کلیک کنید) هم درخشیده، اما اگر در 9 فیلم ابرقهرمانی از «ثور» گرفته، تا «دکتر استرنج» و سری «انتقام‌جویان» (برای تماشا کلیک کنید) یک شخصیت یعنی ایزد آذرخش ثور را بازی کرده باشی، عجیب هم نیست مردم اسم سخت خودت را بی‌خیال شوند و هر بار تو را دیدند به تو بگویند: ثور.

>> لینک تماشای فیلم ثور

.

نکته: برای تماشا فیلم با گوشی و تبلت و اینترنت همراه، کافی‌ست آخرین‌خبرتان را به‌روز کنید و بدون نیاز به خرید اشتراک فیلم ببینید. (اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود). اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن اشتراک بخرید و به دنیایی از فیلم و سریال‌ها با دوبله‌های اختصاصی دسترسی داشته باشید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم‌بهاء خواهد بود. 
.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar