برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

10 فیلم که باید تنها و در اتاق تاریک تماشا کنید 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
10 فیلم که باید تنها و در اتاق تاریک تماشا کنید 

آخرین خبر/ ژانر وحشت یکی از محبوب‌ترین گونه‌های سینمایی‌ است که از اول پیدایش سینما طرفداران زیادی داشته است. بعضی‌ها با فیلم‌های ماورایی و درباره روح و موجودات شیطانی می‌ترسند، بعضی‌ها آدرنالین‌شان هنگام تماشای فیلم‌هایی پر از زامبی یا قاتلان سریالی می‌رود بالا. بعضی‌ها هم از ژانر وحشت توقع ترسی عمیق، روان‌شناسانه و خاص دارند. فرقی ندارد طرفدار چه‌نوع فیلم ترسناکی باشید، ما یک بسته از 10 فیلم برتر سینمای جهان که کمابیش اخیراً اکران شده‌اند آماده‌کرده‌ایم. در این بسته فیلم‌ها همه دوبله هستند و نوع ترس‌شان هم متفاوت است. تازه اگر با اینترنت همراه هم فیلم‌ها را تماشا کنید نیازی به خرید اشتراک ندارید و فقط حجم اینترنت‌تان کم می‌شود. پس نیمه‌شب که تنها شدید خوراکی دم دست بگذارید، برق‌ها را خاموش کنید تا حس و حال فیلم‌ها بیشتر شود. 

1) خانه شب | یک ترس اورجینال

خیلی‌ها می‌گویند داستان‌های سینمای وحشت روی دور تکرار افتاده‌اند، اما «خانه شب» خلاف این را ثابت می‌کند. این فیلم داستان زنی است که در یک خانه زیبا زندگی می‌کند و به‌تازگی شوهرش را از دست داده. او دچار حالت‌های عجیبی می‌شود و احساس می‌کند روح شوهرش در حالت‌های ترسناکی ظاهر می‌شود. اما این تمام ماجرا نیست، چون شوهرش به شکل عادی نمرده و خانه هم در تسخیر موجودی شیطانی است.

>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

.

2) اتاق فرار | دلهره اره‌ای

بعد از موفقیت سری فیلم‌های «اره»، «مکعب» و... آثار مشابهی از روی آن‌ها ساخته شد. «اتاق فرار، مسابقات قهرمانان» ادامه فیلم قبلی و برپایه فرمول موفق فیلم‌هایی مثل اره و مکعب است اما مدرن‌تر. در این فیلم 6 نفر که در محیطی ناآشنا زندانی شده‌اند باید از تله‌های مرگبار فرار کنند تا زنده بمانند. 

>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی 
.

3) بدخیم | ترسی متفاوت

«بدخیم» طی یک سالی که از اکرانش می‌گذرد به فیلم مطرحی در ژانر وحشت تبدیل شد و بعید است آن‌ را ندیده‌ باشید یا چیزی درباره‌اش نشنیده باشید. این فیلم داستان زنی است که کابوس‌های وحشتناک از جنایت‌هایی عجیب می‌بیند. اما کم‌کم متوجه می‌شود خودش هم در دل این جنایت‌ها قرار دارد و کابوس‌هایش چندان غیرواقعی نیستند. این فیلم یک ایده جالب و نقطه‌ عطف داستانی تحسین‌برانگیزی دارد که مخاطب را به‌خوبی میخکوب می‌کند. چیزی بین یک وحشت ماورایی و معمایی.

>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی 
.

4) رزیدنت اویل | همون همیشگی

جدیدترین نسخه از سری رزیدنت اویل یعنی «به راکون سیتی خوش آمدید» همان ویژگی‌های محبوب و همیشگی این فیلم دلهره‌آور و تخیلی را دارد. فیلمی که براساس یک بازی معروف ساخته شد و چنان خودش محبوب شد که حالا چند نسخه پرفروش از آن اکران شده و بعید است سرمایه‌گذاران بی‌خیال این فیلم‌های پرسود شوند. راستی حتماً می‌دانید قصه فیلم در دوران فراگیری ویروس زامبی می‌گذرد.      

>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

.

5) اوما (مادر) | ترسی شرقی

اوما یا مادر یک فیلم آمریکایی، اما در حال و هوای ژانر وحشت شرق آسیاست. یک مادر کُره‌ای با دخترش، در گوشه‌ای خلوت از آمریکا مشغول کار زنبورداری است تا این‌که سروکله خاکستر مادرش پیدا می‌شود و ترس بر زندگی آرام مادر و دختر سایه می‌اندازد. ترسی که در آن خبری از هیولا، زامبی یا قاتل نیست، بلکه مثل «حلقه» و «کینه» پای یک روح بی‌اعصاب در میان است.

>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

.

6) نامقدس | ترس از خرافات

فیلم داستان یک روزنامه‌نگار است که کارش حقیقت‌یابی از اتفاقات ماورایی است. او به‌خاطر داستان‌پردازی هنگام یکی از گزارش‌های معروف، بخشی از اعتبارش را از دست داده اما حالا در یک روستای عجیب با یک معجزه ماورایی روبه‌رو می‌شود و تلاش می‌کند پرده از راز آن بردارد. آیا معجزه نادری رخ داده یا پای فعل‌ و انفعالی شیطانی در میان است؟ خرافه یا ایمان؟ این‌ها سئوالاتی است که فیلم در خلال داستانش به‌آن‌ها می‌پردازد.

>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

.

7) گریزی نیست | تلاش برای بقاء

دختری معتاد با شنیدن خبر مرگ مادرش از کمپ ترک اعتیاد فرار می‌کند و به دل جاده می‌زند. برف و بوران مانع از پیش‌روی او می‌شود و باید برای شبی داخل یک کمپ موقت و در کنار چند آدم مرموز سپری کند. شواهد نشان می‌دهد یکی از آن‌ها قاتل است. اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست و دخترک باید برای بقاء بجنگد. این فیلم ترسی ملموس و ماورایی ندارد اما دلهره جالبی را به مخاطب القاء می‌کند.

>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

.

8) جیغ 5 | ترسی آشنا

سری فیلم‌های جیغ طی سه دهه موفقیت چشم‌گیری در سینمای جهان داشتند. یک قاتل زنجیره‌ای، با هیبتی ترسناک و قربانیانی که بیشتر اوقات نوجوان هستند. حالا آخرین نسخه از این فیلم به‌تازگی اکران شده و همان مولفه‌های قدیمی را دارد و حتی از جهاتی از نسخه‌های ابتدایی هم بهتر است. یک قاتل زنجیره‌ای می‌خواهد داستان‌های قدیمی را با قتل‌هایش بازسازی کند. جمع محدودی از آدم‌ها می‌توانند قاتل باشند اما مثل همیشه فیلم یک برگ برنده برای لحظه آخر دارد.

>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

.

9) انتلرز | ترسی که ملموس نیست

«انتلرز» داستان دانش‌آموز مرموزی است که رفتارهای خاص دارد. معلم مدرسه که برادرش هم کلانتر است نسبت به رفتارهای بچه شک پیدا می‌کند، اما تلاش او و برادرش برای ایجاد ارتباط با خانواده بچه به نتیجه نمی‌رسد و در نهایت معلوم می‌شود پدر و برادر آن بچه درگیر یک ماجرای وحشتناک شده‌اند. این فیلم خوش‌ساخت ترسی ماورایی ندارد و عامل شیطانی فیلم یک موجود باستانی است. برای همین شاید از لحظات و تک‌سکانس‌ها بترسید اما وحشت فیلم تا رختخواب با شما نمی‌آید.

>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

.

10) نفس نکش 2 | تنها صداست که باعث مرگ می‌شود

«نفس نکش» یک و دو، داستان یک کهنه سرباز با مهارت‌های بالاست که نابینا شده و تنها چیزی که باعث می‌شود حضور دشمن را احساس کند صداست. کهنه سرباز به هرکسی خانه‌اش را تهدید کند حمله می‌کند و به شکل عجیبی او را سلاخی می‌کند. موفقیت فیلم اول باعث شد سرمایه‌گذاری روی فیلم دوم توجیه داشته باشد اما راستش را بخواهید نسخه اول بهتر بود.

>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی 

.
نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی‌است آخرین‌خبرتان به‌روز باشد.   
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید. 
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود. 
.

.

.

.

.
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره