برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

پیشنهاد سوگل طهماسبی: از دیدن «مردی به نام اوه» لذت ببرید!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پیشنهاد سوگل طهماسبی: از دیدن «مردی به نام اوه» لذت ببرید!

آخرین خبر/ سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون این روزها بیشتر سریال‌های خارجی را دنبال می‌کند. با بازیگر سریال‌های «گاندو»، «کیمیا» و «بچه مهندس» تماس گرفتیم تا فیلم مورد علاقه‌اش را به مخاطبان «آخرین خبر» معرفی کند. فیلم «مردی به نام اوه» به کارگردانی هانس هولم سوئدی از فیلم‌های مورد علاقه این بازیگر است. «مردی به نام اوه» یکی از پنج فیلم نامزد جایزه اسکار برای بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان بود که در نهایت رقابت را به «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی واگذار کرد.

سوگل طهماسبی درباره فیلم پیشنهادی‌اش به آخرین خبر می‌گوید: «من «مردی به نام اوه» را دیدم چون قبل از آن کتابش را خوانده بودم و دوست داشتم ببینم این داستان چطور به تصویر کشیده شده است. دیدن این فیلم به چند دلیل برایم جذاب بود. پروانه (یکی از شخصیت‌های فیلم) یک خانواده ایرانی دارد و در یک قصه سوئدی زندگی می‌کند. فیلم هم توانسته بود با کمی تفاوت (چون تفاوت همیشه در رمان و فیلم وجود دارد) داستان را به تصویر بکشد. باز هم برایم جالب بود چون همسر نویسنده ایرانی است. تماشای تاثیری که یک ایرانی بر یک سوئدی گذاشته است که توانسته با فرهنگ ما آشنا شود و این فرهنگ به یک فیلم تبدیل شود برایم جذاب و دیدنی بود. «مردی به نام اوه» جزو فیلم‌های خاصی است که آدم‌ها می‌توانند ببینند، به آن فکر کنند و از آن لذت ببرند.» 

اهل فیلم‌‌های اقتباسی هستید؟
اگر مثل سوگل طهماسبی اهل تماشای فیلم‌‌های اقتباسی از روی رُمان‌‌های معروف هستید یک بسته پیشنهادی جذاب برای شما داریم:
1) زنان کوچک 

این رمان معروف که قصه زندگی چند خواهر در بحبوبه جنگ را روایت می‌‌کند، الهام‌‌بخش چند فیلم و سریال بوده و یکی از جدیدترین آن‌‌ها هم به تازگی ساخته شده که با دوبله فارسی می‌‌توانید تماشایش کنید. 

>> لینک تماشای فیلم زنان کوچک

.

2) بازمانده روز

این رمان معروف که از نویسنده برنده نوبل ادبیات و جایزه بوکر یعنی کازو ایشی گورو است، داستان عشق پیچیده دو پیشخدمت انگلیسی را روایت می‌‌کند و یک فیلم خوش‌ساخت با بازی آنتونی هاپکینز از روی آن ساخته شده است. فیلم یک عاشقانه آرام است که طی آن با سنت‌‌های سخت و پیچیده خانواده‌‌های اشرافی انگلستان هم آشنا می‌‌شوید.

>> لینک تماشای فیلم بازمانده روز

.

3) فارست گامپ

خب این فیلم نیاز به معرفی ندارد، فیلمی با بازی تام هنکس که از رمانش خیلی معروف‌‌تر شد. اگر تا به‌‌حال فیلم را ندیدید بد نیست بدانید هر فیلم‌بازی باید یک‌‌بار آن را ببینید.

>> لینک تماشای فیلم فارست گامپ

.

4) رستگاری در شاوشنگ

برترین فیلم جهان از نظر کاربران سایت معروف IMDB  و اثری فرانک دارابونت که هیچ‌‌وقت تماشایش کهنه نمی‌‌شود. هر چند بازسازی از رمان‌‌های معروف همیشه موفق‌‌تر از خود کتاب نیست اما این‌‌بار با فیلمی مواجهیم که چند گام از رمان جلوتر است.

>> لینک تماشای فیلم رستگاری در شاوشنگ

.

5) جایی برای پیرمردها نیست

یک رمان بزرگ که تبدیل به یک فیلم بی‌‌نظیر شد. قطعا هیچ‌‌کس جز برادران کوئن نمی‌‌توانست رمان خاص کورمک مک‌‌کارتی را بازسازی کند. فیلم را ببینید تا پی به اهمیت اقتباس‌‌های بزرگ ببرید.

>> لینک تماشای فیلم جایی برای پیرمردها نیست

.

.

.

.

.



 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar