برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سفر به زمین در 66 میلیون سال قبل 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سفر به زمین در 66 میلیون سال قبل 

آخرین خبر/ کنجکاوی ذهن ما را زنده و پویا نگه می‌دارد، یکی از جذاب‌ترین کنجکاوی‌های هر انسانی که برای بیشتر ما از روزهای کودکی شروع شده، کنجکاوی درباره دوران ماقبل تاریخ و به‌خصوص دایناسورهاست. موجودات شگفت‌انگیزی که میلیون‌ها سال روی سیاره ما زندگی می‌کردند و حالا فقط می‌توانیم استخوان‌هایشان را در موزه‌ها ببینیم. البته بیشتر ما امکان رفتن به‌چنین موزه‌هایی را هم نداریم اما می‌توانیم در زمان سفر کنیم، به 66 میلیون سال قبل و سیاره‌ای که پای حیات هوشمند به آن باز نشده و بِکر است.

مینی سریال مستند «سیاره ماقبل تاریخ» در 4 قسمت به بررسی ساحل‌ها، بیابان‌ها، دریاها و مکان‌های یخ‌زده سیاره ما در دوران ماقبل تاریخ می‌پردازد. تصاویر و جلوه‌های ویژه شگفت‌انگیز این مستند چنان مخاطب را در خود غرق می‌کند که فراموش می‌کنید موجودات جالبی که می‌بینید واقعی نیستند. این مستند از همان قسمت اول و نمایش دایناسورهایی که به ساحل می‌آیند مخاطب را درگیر می‌کند. اگر می‌خواهید این مستند جذاب را به‌صورت رایگان تماشا کنید می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید: 

>> لینک تماشای رایگان این مستند

نکته: تماشای رایگان برای کاربران با اینترنت تلفن همراه ممکن است و برای کاربرانی که از اینترنت خانگی استفاده می‌کنند خرید یک اشتراک با تخفیف ویژه به منزله دسترسی نامحدود به تمام محتواها است. در این حالت حجم مصرفی هم نیم بهاء خواهد بود.      


.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره