برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«سوشال مدیا» گوشه‌ای از زندگی یک غول فناوری 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«سوشال مدیا» گوشه‌ای از زندگی یک غول فناوری 

آخرین خبر/ امروز 31 ماه «می» روز جهانی طراحی وب، روزی است که در آن شغل طراحی وب و خدماتش مورد توجه قرار می‌گیرد و به نوعی معرفی می‌شود. بسیاری از ما شاید علی‌رغم حضور روزانه در این فضا حواس‌مان به طراحی وب سایت‌ها و تشکیلات پشت آن نباشد. طراحی وب سایت و شبکه‌های اجتماعی نیازمند خلاقیت و مهارت بسیاری است. شاید این روزها افراد زیادی به عنوان طراح وب شناخته شوند، چون مفهوم طراح وب اغلب یک برچسب فشرده شده برای همه آن‌هایی است که وب‌سایت طراحی می‌کنند اما حقیقت همیشه کمی پیچیده‌تر است.

شاید برای درک بهتر این کار و پیچیدگی‌های آن بد نباشد فیلمی را که «دیوید فینچر» در سال ۲۰۱۰ براساس زندگی یکی از سرشناس‌ترین افراد حوزه فناوری یعنی «مارک زاکربرگ» موسس فیسبوک و مالک فعلی اینستاگرام و دنیای متاورس ساخته‌است ببینیم. این فیلم با نام «شبکه اجتماعی»، (برای تماشا کلیک کنید) چه از نظر فروش در آمریکا و فروش جهانی و چه از منظر نظرات مثبت منتقدان و کسانی که معمولا با فیلم‌های فینچر مخالف بودند، توانست چشم‌ها را خیره کند. «شبکه اجتماعی» در قالب فیلمی بیوگرافی از مارک زاکربرگ معروف است که داستان چگونگی بزرگترین اختراع برنامه‌نویسی او یعنی فیسبوک (بزرگترین شبکه اجتماعی جهان) و چگونگی مدیریت آن برای رسیدن به سطحی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، را به تصویر می‌کشد.

>> برای تماشای رایگان کلیک کنید 

نکته: برای تماشا با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک نیست، اگر از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید مبلغ ناچیزی برای اشتراک پرداخت خواهید کرد و اینترنت‌تان هم نیم بهاء خواهد بود. برای تماشا با تلویزیون هوشمند هم کافی آخرین خبر را جست‌وجو کنید و به بخش فیلم و سریال بروید.      

اگر این فیلم را پسندیدید، این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar