برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«بازی مرکب» ژاپنی، نفس‌گیر و پرهیجان

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«بازی مرکب» ژاپنی، نفس‌گیر و پرهیجان

آخرین خبر/ «بازی مرکب» ساخت کره‌جنوبی خیلی خوش‌شانس بود که چند ماهی قبل از سریال «آلیس در سرزمین مرزی» به پخش جهانی رسید، وگرنه به این حجم از موفقیت نمی‌رسید. «آلیس در سرزمین مرزی» (برای تماشا کلیک کنید) داستان پسر جوان سرخوشی است که عاشق بازی‌های کامپیوتری است و یک روز خودش را در نسخه‌ای عجیب از توکیو پیدا می‌کند. او که در توکیوی خالی از سکنه فقط با چند نفر دیگر حضور دارد ناچار می‌شود برای زنده ماندن بازی‌های سخت و پیچیده‌ای را انجام دهد. بازی‌هایی که عموماً خطرناک هستند و نیاز به هوش و مهارت هم دارند.

خب به‌نظر می‌رسد سریال شباهت‌های زیادی با «بازی مرکب» کره‌ای دارد اما غیر از ایده اولیه، سریال ژاپنی خلاقیت‌های بیشتری دارد، فانتزی جالبی را به داستان اضافه کرده، راز و رمزهای باحالی دارد و همه این‌ها وقتی با یک دوبله حرفه‌ای و اختصاصی همراه می‌شود باعث می‌شود از تماشای سریال لذت ببرید. فقط کافی است آخرین‌خبرتان را به‌روز کنید و به لینک زیر بروید:

>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

نکته: تماشای سریال برای کاربرانی که اینترنت تلفن همراه دارند رایگان است اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اگر هم اینترنت خانگی دارید می‌توانید در ازای مبلغ کمی با تخفیف ویژه اشتراک بخرید و دسترسی نامحدود به تمامی فیلم و سریال‌ها خواهید داشت و حجم مصرفی‌تان هم نیم‌بهاء خواهد بود.  

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره