برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سفر جنجالی سرآشپز رئیس جمهور کره‌جنوبی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سفر جنجالی سرآشپز رئیس جمهور کره‌جنوبی

آخرین خبر/ سریال‌های کره‌ای در کشور ما مخاطبان زیادی دارد، طوری که یک مدت قیمت پارچه در چوسان قدیم و گوگوریو را از حفظ بودیم و همه آداب قصر پادشاهان قدیمی کره را چنان یاد گرفته بودیم که می‌توانستیم به عنوان پیشخدمت یا محافظ آن‌جا استخدام شویم. حالا مدتی است چشم بادامی‌ها با یک سریال دیگر مخاطبان جهانی زیادی را جذب کرده‌اند، سریالی به نام «آقای ملکه».

خب همیشه ملکه‌ها زن هستند و پادشاهان مرد. حالا چه‌طور می‌شود آقایی ملکه باشد؟ داستانش جالب است و شنیدن دارد. در این سریال که به دلایلی جنجالی شده و مخالفان زیادی هم در خود کُره دارد با قصه یک سرآشپز معروف کره‌ای مواجهیم که سرآشپز ویژه کاخ ریاست جمهوری است. آقای سرآشپز یک‌روز داخل استخری می‌افتد که سال‌ها قبل یک ملکه معروف در آن سقوط کرده بوده. وقتی به هوش می‌آید می‌بیند به جای زمان خودش و از همه مهم‌تر بدن خودش، چند قرن قبل و در بدن خانم ملکه به‌هوش آمده. (لینک تماشای سریال)

این ایده که بستر اصلی داستان این سریال بامزه و جذاب است با مخالفت جدی خیلی از مردم کره مواجه شده و آن‌را به‌نوعی توهین به تاریخ و شخصیت‌های کشورشان می‌دانند که شاید از جهاتی حق هم داشته باشند. حالا آقای ملکه که قبلاً فقط سرآشپز خوبی بوده باید هم با سفر در زمان و مکان کنار بیاید، هم سیاستمدار خوبی باشد و در کنارش مقابل توطئه‌ها ایستادگی کند. این سریال کمدی رمانتیک که رگه‌های فانتزی جالبی دارد امتیاز 8.8 را از کاربران جهانی گرفته و در چند کشور با موفقیت پخش شده و حالا با یک دوبله اختصاصی در اختیار شماست. کافی است روی لینک زیر کلیک کنید.

>> لینک تماشای سریال با دوبله اختصاصی

نکته: اگر از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید کافی است با مبلغ بسیار کمی یک اشتراک بخرید تا ضمن دسترسی نامحدود به تمام محتواهای بخش «فیلم و سریال»، اینترنت‌تان هم نیم‌بهاء محاسبه شود.  

اگر این سریال را دوست داشتید، این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





 
.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره