برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«نابخشودنی»؛ خلق شاهکار از یک ایده تکراری

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«نابخشودنی»؛ خلق شاهکار از یک ایده تکراری

آخرین خبر/ «نابخشودنی» محصول سال 2021 و با بازی تماشایی ساندرا بولاک از آن فیلم‌هایی است که اصلاً به دنیای هالیوود نمی‌آید. این فیلم که پخش‌کننده‌اش نتفلیکس‌است فضایی سرد و خشن دارد و با داستانی تاریک و تا حدی ناامیدوارانه، احساسات مخاطب را نشانه می‌گیرد. برای همین است که فیلم به‌ دنیای هالیوود نمی‌آید، چون اصولاً هالیوود متمرکز روی بازدهی مالی و جذب مخاطب جهانی است و ترجیح می‌دهد راوی داستان‌هایی باشد که همه بپسندند و فروش داشته باشد. اما برای مخاطب ایرانی که با سینمای اجتماعی و سریال‌های تلخ تلویزیون آشناست، چنین فیلم‌هایی چندان هم تیره و تاریک محسوب نمی‌شوند. (برای تماشای فیلم کلیک کنید)

داستانش از چه قراره؟

یک زن کم حرف و زخم‌خورده که 20 سال به‌خاطر ارتکاب به قتل در زندان بوده حالا آزاد شده و می‌خواهد برای پس گرفتن زندگی گذشته بجنگد. به‌خصوص برای خواهرش که با زندان رفتن او به خانواده دیگری سپرده شده و نمی‌داند خواهری هم دارد. از طرفی فرزندان مقتول هم دنبال او هستند تا انتقام مرگ پدرشان را بگیرند. اما پشت این داستان ساده و تا حدی تکراری یک پایان‌بندی جالب نهفته است که فقط با تماشای لحظه‌به‌لحظه‌اش آن را درک می‌کنید. فقط یادتان باشد اگر دنبال یک فیلم تجاری، جذاب و پر از زد و خورد هستید سراغ این فیلم نیایید چون ضرباهنگش شاید کسل‌کننده باشد. اما اگر از سینمای اصیل لذت می‌برید و حوصله همراه شدن با احساسات شخصیت‌ها را دارید سراغ خوب فیلمی آمدید. کافی است روی لینک زیر کلیک کنید.

>> تماشای رایگان فیلم با دوبله اختصاصی


نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود).   
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید. 
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود. 

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar