برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

خالی‌‌بندی‌‌های سرگرم کننده «سوپر گرل» 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
خالی‌‌بندی‌‌های سرگرم کننده «سوپر گرل» 

آخرین خبر/ دنیای ابرقهرمانی دنیای خالی‌‌بندی‌‌هایی است که در آن همه‌‌چیز واضح است اما ترجیح می‌‌دهیم منطق این دنیا را قبول کنیم تا سرگرم شویم. از ابزارهای عجیب بتمن، تا قدرت بی‌‌حد و حصر سوپرمن. یکی از قهرمانان این دنیا که توسط کمپانی معروف «دی سی» خلق شده «سوپر گرل» است. یک ابرقهرمان که بچه محل سوپرمن در سیاره کریپتون بوده. در حقیقت دختر عمو و پسرعمو هستند.

بعد از فروپاشی سیاره، سوپرگرل هم مثل سوپرمن به زمین فرستاده می‌‌شود. البته برای این‌‌که مواظب پسرعمویش باشد. اما از آن‌‌جایی که وقتی به سیاره ما می‌‌رسد سوپرمن از آب و گِل درآمده، خانم سوپرگرل بیکار می‌‌ماند و تصمیم می‌‌گیرد منشی یک مجله پرفروش باشد. در کنار این‌‌ها چون جانش از طرف عده‌‌ای موجود خبیث در خطر است تصمیم می‌‌گیرد هویتش را به‌‌عنوان یک موجود باستانی و فضایی که قدرت‌‌های مافوق بشری دارد افشاء نکند. اما چرخ گردون می‌‌چرخد و هواپیمای خواهرخوانده سوپر گرل دچار سانحه می‌‌شود و خانم ابرقهرمان که توسط کمپانی خلق شده تا مخاطبان خانمی که نسبت به مذکر بودن بیشتر ابرقهرمانان اعتراض داشتند را جذب کند، به کمک هواپیمای در حال سقوط خواهر می‌‌رود و در نهایت هواپیما را مثل گونی سیب‌‌زمینی می‌‌زند زیر بغل و بعد هم مزه ابرقهرمانی زیر زبانش مزه می‌‌کند و در نهایت رفیقش شنلی برایش طراحی می‌‌کند تا به‌‌ جنگ پلیدی‌‌ها برود. (لینک تماشای سریال سوپرگرل)

هرچند خالی‌‌بندی‌‌های این دنیای ابرقهرمانی گاهی توی ذوق می‌‌زند و ممکن است مغز نوجوانان را هم تحت تاثیر قرار دهد، اما محتوای این‌‌طور سریال‌‌ها چنان غلیظ نیست که تماشایش برای بزرگ‌ترها خطری داشته باشد. ما هم که نسخه دوبله اختصاصی را به شما پیشنهاد می‌‌کنیم؛ پس اگر حوصله تماشای سریال‌‌های تکراری آی‌‌فیلم را ندارید، «سوپر گرل» را برای اوقات خالی در کنار خانواده ببینید و خستگی درکنید.        

>> لینک تماشای سریال با دوبله فارسی اختصاصی   

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

پیشنهادهای دیگر ما را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره