برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

بزن بهادرهای بی‌ادب در کمدی اکشنی پرفروش 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بزن بهادرهای بی‌ادب در کمدی اکشنی پرفروش 

آخرین خبر/ هوا گرم است و هر تفریحی کُلی خرج دارد. پس هیچ کاری، اندازه این‌که خانه بمانیم و یک فیلم کمدی و اکشن، که حوصله‌سربر نباشد تماشا کنیم، مزه نمی‌دهد. البته نه هر کمدی اکشنی! ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم: «محافظ، مزدور» با بازی رایان رینولدز و ساموئل ال جکسون. 

این فیلم یک ایده جذاب دارد: یک بادیگارد سرسخت و حسابی، که نشان درجه یک داشته و برای خودش آدم حسابی محسوب می‌شود، ناچار است از جان یک آدم‌کش حرفه‌ای محافظت کند تا آدم‌کش برای شهادت در دادگاه زنده بماند. آدم‌کشی که به‌شدت بی‌ادب و حراف است و البته خیلی‌ها نمی‌خواهند پایش زنده به دادگاه برسد. قسمت اول این فیلم فروشی حدود 6 برابر هزینه ساخت داشت و باعث شد 4 سال بعد یعنی سال 2021 قسمت دوم فیلم اکران شود. (برای تماشای قسمت اول کلیک کنید)

قسمت دوم با دو برابر هیجان

در قسمت دوم به نام «محافظ همسر هیتمن» هیجان و کمدی دو برابر می‌شود. اگر قسمت اول را ندیده‌اید ما پیشنهاد می‌کنیم قسمت دوم را ببینید چون با مقدمه‌ای کوتاه به دل داستان پرت می‌شود. در قسمت دوم محافظ بخت برگشته که از دست کارهای قاتل روانی شده به جلسات روان‌درمانی می‌رود و تصمیم می‌گیرد شغل بادیگاردی را کنار بگذارد و به تعطیلات برود. اما همین‌ که کنار ساحل کمی ریلکس می‌کند، سر و کله همسر بددهان و خشن قاتل پیدا می‌شود. سلما هایک در نقش همسر آدمکش، از بادیگارد می‌خواهد در نجات همسرش کمکش کند. غافل از این‌که هر سه نفر تصادفاً درگیر یک ماجرای تروریستی می‌شوند. یک تروریست یونانی با بازی آنتونیو باندراس درصدد است تمام اروپا را برای انتقام خروج یونان از اتحادیه اروپا بترکاند. حالا سه آدم عجیب با کلی اختلاف نظر و سلیقه در یک سری ماجراهای بامزه و اکشن، البته پر از خونریزی باید اروپا را از دست تروریست‌ها نجات دهند.

راستی این فیلم به‌خاطر صحنه‌های خشن و شوخی‌های نسبتاً رکیک مناسب تماشا با خانواده نیست. خبر خوب این‌که قسمت دوم هم دوبله شده است.  

>> برای تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.     

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




 

 

       

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره