برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

بهترین سریال‌های ابرقهرمانی چند سال اخیر

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بهترین سریال‌های ابرقهرمانی چند سال اخیر

آخرین خبر/ دو شرکت مارول و دی‌سی، پیشگامان خلق کتاب‌های کمیک، شخصیت ابرقهرمان‌ها و پس از آن فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی هستند. در دنیا همیشه بین طرفداران مارول و دی‌سی کل‌کل و دعواست تا برتری خود و ابرقهرمان‌هایشان را نسبت به دیگری اثبات کنند. معروف‌ترین شخصیت‌های دی‌سی عبارتند از سوپرمن، آکوآمن و فلش و مشهورترین ابرقهرمان‌های مارول هم اسپایدرمن، هالک، مردان ایکس و کاپیتان آمریکا هستند. جدا از برتری هرکدام به دیگری، در این مطلب چند سریال از این دو کمپانی معروف را معرفی می‌کنیم که می‌توانید در آخرین خبر با دوبله اختصاصی و بدون خرید اشتراک ببینید و لذت ببرید.

1. سریال Superman & Lois (سوپرمن و لوئیس)

امتیاز IMDB به سریال: 7.8

این سریال ابرقهرمانی کمپانی دی‌سی که در ژانر درام و عاشقانه هم جا می‌گیرد، آن‌قدر مورد توجه تماشاگران قرارگرفت که بلافاصله کمپانی قول تولید فصل سومش را هم داد. داستان سریال با نقل مکان سوپرمن و همسرش لوئیس لین همراه با پسران‌شان جاناتان و جردن به شهر جدیدی آغاز می‌شود. جایی که آزمایش‌های مخفی مورگان اج، زندگی آنان را به هم می‌ریزد و این پدر و مادر باید فرزندان خود و دنیا را از شر این موجود خبیث در امان نگه دارند.

>> لینک تماشای سریال با دوبله اختصاصی

2. سریال Peacemaker (صلح‌طلب)

امتیاز IMDB به سریال: 8.4

سریال ابرقهرمانی صلح‌طلب (یا صلح‌آور) از پرطرفدارترین سریال‌های ابرقهرمانی 2022 دی‌سی است که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و آخرین قسمت فصل اولش تبدیل به پربیننده‌ترین تک قسمت سریال‌های HBO Max در یک روز شد. داستان از این قرار است که کریستوفر اسمیت با بازی جان سینا (یکی از قهرمان‌های کشتی کچ در دنیای واقعی) مجبور می‌شود به گروه مرموزی بپیوندد که ماموریت دارند موجوداتی را که در بدن انسان‌های جهان هستند، از بین ببرند.

>> لینک تماشای سریال با دوبله اختصاصی

3. سریال Loki (لوکی)

امتیاز IMDB به سریال: 8.2

این سریال که توانسته هم نظر منتقدان را جلب کند و هم تماشاگران را راضی نگه دارد، یکی از جدیدترین محصوصلات مارول است. داستان این سریال ابرقهرمانی ماجراهای پس از فیلم «اونجرز: پایان بازی» است که لوکی پس از دزدیدن تستراکت، توسط نگهبانان زمان دستگیر می‌شود و اکنون برای آزادی‌اش باید با آن‌ها همکاری کند.

>> لینک تماشای سریال با دوبله اختصاصی

4. سریال Doom Patrol (دوم پاترول)

امتیاز IMDB به سریال: 7.8

سریال کمدی دوم پاترول یکی از سریال‌های ابرقهرمانی دی‌سی است که پس از پخش سه فصل، ساخت فصل چهارم سریال هم تائید شده است. گروه دوم پاترول یک گروه ابرقهرمانی است که اعضای آن همگی به دلیل رخ دادن حوادث عجیب و در شرایط غم‌انگیزی دارای قدرتی متفاوت و ابرقهرمانی شده‌اند. این گروه از جامعه دوری می‌کنند و توسط یک پزشک در برابر دنیای بیرون محافظت می‌شوند.

>> لینک تماشای سریال با دوبله اختصاصی

5. سریال The Flash (فلش)

امتیاز IMDB به سریال: 7.6

یکی از تماشایی‌ترین سریال‌های ابرقهرمانی دی‌سی است که اسپین‌آفی بر سریال Arrow است و ساخت فصل نهم سریال هم تایید شده است. داستان در مورد بری آلن است، کسی که بعد از انفجار در آزمایشگاه به کما می‌رود. چند ماه بعد از کما بیرون می‌آید و متوجه سرعت و قدرتی عجیب درون خود می‌شود که این امکان را به او می‌دهد تا مثل یک فرشته‌ نگهبان که دیده نمی‌شود، حرکت کند. اما او به زودی متوجه می‌شود تنها کسی نیست که در هنگام انفجار، قدرت فراانسانی به دست آورده و افراد دیگری هم هستند که این قدرت را دارند اما در راه درستی از آن استفاده نمی‌کنند.

>> لینک تماشای سریال با دوبله اختصاصی

6. سریال Moon Knight (شوالیه ماه)

امتیاز IMDB به سریال: 7.4

یکی از سریال‌های تحسین‌شده مارول است که تا کنون یک فصل از آن پخش شده است. داستان از این قرار است که یک تفنگدار سابق آمریکایی که دچار اختلال چندشخصیتی است، در یک حادثه صاحب قدرت خدای ماه مصر می‌شود. اما پس از چندی متوجه می‌شود که این قدرت‌ می‌تواند هم مفید باشد و هم یک نفرین برای زندگی پریشان او.

>> لینک تماشای سریال با دوبله اختصاصی

7. سریال Agents Of S.H.I.E.L.D. (ماموران شیلد)

امتیاز IMDB به سریال: 7.5

یکی دیگر از بهترین سریال‌های ابرقهرمانی مارول در این فهرست، این سریال است. S.H.I.E.L.D. یک آژانس جاسوسی و حافظ صلح در دنیای ابرقهرمانان است. مامور فیل کوسن، تیم کوچکی را گرد هم می‌آورد تا همراه هم به بررسی پرونده‌های عجیب بپردازند. این گروه در مورد نیروهای ناشناس، تاریک و فراطبیعی تحقیق کرده و از مردم عادی در برابر غیرعادی‌ها حفاظت می‌کند.

>> لینک تماشای سریال با دوبله اختصاصی

8. سریال The Boys (پسران)

امتیاز IMDB به سریال: 8.7

داستان این سریال که نه ساخته دی‌سی است و نه مارول و توسط شرکت داینامیت ساخته شده، درباره ابرقهرمان‌هایی است که آلوده به قدرت و ثروت شده و برای افراد فاسد کار می‌کنند. در این میان گروهی از قهرمان‌های جوان به نام «پسران» قصد دارند تا با این ابرقهرمان‌های بدجنس مبارزه کنند و دنیا را از وجود آن‌ها پاک کنند. این سریال متفاوت‌ترین اثر ابرقهرمانی است و داستانی جالب دارد که از بقیه متمایز است. امتیازهای بالایی هم که از کاربران و منتقدان گرفته نشان دهنده همین موفقیت است. 

>> لینک تماشای سریال با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.  

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar