برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

وحشتی کابوس‌وار از نسل‌های مختلف مردان سَمی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
وحشتی کابوس‌وار از نسل‌های مختلف مردان سَمی

آخرین خبر/ فیلم «مردان» 2022 اثری است در ژانر وحشت و روان‌شناختی از آلکس گارلند، فیلم‌سازی که با «واکس ماکینا» و «نابودی» دو اثر پیچیده و خاص درباره ترس‌های بشری و مواجهه انسان با نادانسته‌هایش، مورد توجه قرار گرفت. حالا در سومین اثرش مرزهای بین کابوس و واقعیت را در بیان درام جابه‌جا می‌کند تا اثری عمیق بسازد.

داستان فیلم (برای تماشای رایگان کلیک کنید) درباره زنی به نام «هارپر» است که تازه از شوک خودکشی همسرش خارج شده و می‌خواهد برای فرار از شهر به یک روستای زیبا برود. اما به‌محض ورود متوجه اتفاقات عجیب پیرامونش می‌شود. هارپر که توسط شوهرش مورد خشونت عاطفی و فیزیکی بوده، حالا در این روستای زیبا و رویایی باید با عمق کابوس‌هایش مواجه شود. کابوسی که ریشه در مردانگی‌های سمی در مواجهه با زنان دارد. کابوسی که از قربانی بودن زنان دربرابر رفتارهای مختلف نسل‌های مختلف مردان می‌گوید. فیلم در نیمه اول یک اثر ژانر وحشت و سرراست است، اما به‌مرور وارد دنیای روان‌شناسی می‌شود چون مرز بین بیان صریح درام یا رفتن به کابوس‌های شخصیت اصلی برداشته می‌شود و گاهی ممکن است برای مخاطب معمولی آزاردهنده باشد. اما اگر با توقع درستی به تماشای فیلم بنشینید و انتظار تماشای اثری مثل «کانجورینگ» و «آنابل» را نداشته باشید که عامل ترس ماورایی است نه روان‌شناختی، از اثر لذت خواهید برد. اثری که فضاسازی ماهرانه برای ترساندن مخاطب دارد و بازی‌های بازیگرانش به‌خصوص روری کینیار شگفت‌انگیز است. فقط فراموش نکنید با یک فیلم پیچیده مواجهید.

>> لینک تماشای رایگان فیلم با زیرنویس فارسی 

نکته: تماشای فیلم با اینترنت تلفن همراه رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارد، اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید می‌توانید با خرید یک اشتراک با تخفیف ویژه، هم دسترسی نامحدود به تمام فیلم و سریال‌ها داشته باشید، هم اینترنت‌تان نیم بهاء خواهد بود.        

پیشنهادهای دیگر ما را از دست ندهید:



.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar