برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

طغیان دایناسورها، سی سال پس از پارک ژوراسیک

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ سه دهه پیش، وقتی استیون اسپیلبرگ ساخت فیلم «پارک ژوراسیک» را کلید زد، نه خودش و نه هوادارانش و منتقدان فکرش را نمی‌کردند که پرفروش‌ترین فیلم اسپیلبرگ و یکی از برترین فیلم‌های تاریخ سینما ساخته خواهد شد. فیلم داستانی یک جمله‌ای داشت: «بازگشت دایناسورها به دنیای مدرن» که البته حدس زده می‌شد دنباله‌هایی برایش ساخته شود، چون هم ایده بکری بود و بینندگان را سر ذوق می‌آورد و هم هالیوود نمی‌توانست چشم روی چنین گنجی ببندد.

فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» محصول 2022، تازه‌ترین قسمت برای فیلم اصلی است. فیلم دنباله‌ای بر «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» (۲۰۱۸) و ششمین قسمت از مجموعه پارک ژوراسیک است که آخرین فیلم و پایان داستان سه‌گانه آن حساب می‌شود. داستان از این قرار است که پس از گذشت سال‌ها، اکنون دایناسورها در سراسر جهان در کنار انسان‌ها زندگی و شکار می‌کنند. حالا که هر دو گروه به این همزیستی شکننده عادت کرده‌اند، توطئه‌هایی از سوی گروهی تبهکار رخ می‌دهد که باعث می‌شود این کنارآمدن انسان و دایناسور، از بین برود. حالا وقت آن است که این دو گروه نشان دهند که قرار است کدام یک سلطان جهان باشند؛ انسان‌ها یا دایناسورها. (برای تماشا کلیک کنید)

«دنیای ژوراسیک: قلمرو» که در بین شش‌گانه ژوراسیک، کمترین امتیاز را گرفته ولی با استقبال مخاطبان روبه‌رو بوده است، فیلمی هیجان‌انگیز و نوستالژیک است. مخصوصا برای عاشقان این ژانر و تماشاگرانی که از نوجوانی با پارک ژوراسیک همراه بوده‌اند و در این فیلم می‌توانند بازیگران فیلم‌های پیشین را هم ببینند. فیلم پر است از جلوه‌های ویژه که مو به تن بیننده سیخ می‌کند. دایناسورهایی که به نسبت قسمت‌های قبلی این سری فیلم‌ها، بسیار زیاد طبیعی شده، حرکات‌شان نرم‌تر و البته نبردهایشان هم هیجان‌انگیزتر شده است. تماشاچی شاهد جنگ انسان با غول‌هایی است که حرف آدمیزاد را می‌فهمند، می‌توانند تفکر کنند و برای شکست دادن نوع بشر، نقشه بکشند.

استیون اسپیلبرگ تهیه‌کننده اجرایی این فیلم است که توانسته با فروش حدودا 900 میلیون دلاری، سومین فیلم پرفروش سال شود. قرار بود این فیلم آخرین قسمت از دنیای ژوراسیک باشد ولی تهیه‌کنندگان آن امکان ساخت دنباله‌های دیگر را رد نکرده‌اند. شما می‌توانید این فیلم جذاب را با دوبله اختصاصی و حرفه‌ای، در لینک زیر تماشا کنید:

>> لینک تماشای فیلم دنیای ژوراسیک، قلمرو

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.       

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar