برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ماجراجویی دخترونه با هیولاهای دریا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ در سال‌های اخیر صنعت پویانمایی همپا با سینما و سریال، پیشرفت چشمگیر و حتی تصاعدی داشته است. هم در زمینه سوژه‌ها و داستان‌پردازی و هم از نظر تولیدی و فنی. کافی است یک بار به فهرست چند انیمیشن مطرح این سال‌ها نگاه بیندازیم تا ببینیم که با چه آثار قوی، جذاب و ماندگاری طرف هستیم. (در پایان این متن لینک تماشای چند انیمیشن مشهور امسال با دوبله اختصاصی را گذاشته‌ایم.) در این بین مدتی است نقش شخصیت‌های دختر در انیمیشن‌ها بسیار پررنگ‌تر از قبل شده و نگاه به آن‌ها از حالت «عروسک زیبا» درآمده و در قالب قهرمانانی شجاع، تیزهوش و البته بانمک به آن‌ها پرداخته شده است. پویانمایی «هیولای دریا» یکی از این موارد است. (برای تماشا کلیک کنید)

داستان انیمیشن «هیولای دریا» از این قرار است که «میسی» دختر نوجوانی که بر اثر حادثه‌ای در اقیانوس، پدر و مادرش را از دست داده است، از یتیم‌خانه خارج می‌شود تا به شخصیت قهرمانش یعنی «جیکوب» که یک شکارچی هیولای دریاست، برسد. از این‌جا ماجراهای میسی شروع می‌شود که چگونه خودش را به کشتی جیکوب می‌رساند و بعد به جزیره‌ای عجیب می‌رسند و سفری حماسی را تجربه می‌کنند و... فیلم پر است از صحنه‌های چشم‌نواز که گاهی بیننده فراموش می‌کند مشغول تماشای یک انیمیشن است، از بس طراحی صحنه، صدابرداری و تصویرسازی آن عالی از کار درآمده است. (برای تماشا کلیک کنید)

همان‌طور که گفتیم، شخصیت اصلی این فیلم یعنی میسی، دختر بچه‌ای است که به‌مرور با پشت سر گذاشتن مشکلات و حوادث، تبدیل به یک قهرمان می‌شود. همچنین با جیکوب آشنا می‌شویم که یک جنگجوی شجاع و ماجراجوست که باید با یک دختربچه کنجکاو سر و کله بزند و در کنارش با هیولاهای وحشتناک هم مبارزه کند. هیولای دریا یک سفر دو ساعته است برای دیدن ماجراجویی‌هایی که بزرگ و کوچک دوست دارند آن‌ها را تجربه کنند. به همه این موارد دوبله اختصاصی، حرفه‌ای و بانمکی را هم اضافه کنید که یکی از دلایل لذت بردن از تماشای این انیمیشن زیباست.

>> لینک تماشای پویانمایی هیولای دریا

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.       

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





 

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره