برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

فیلمی وهم‌آور درباره حضور یک «ناظر» مرموز

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
فیلمی وهم‌آور درباره حضور یک «ناظر» مرموز

آخرین خبر/ فیلم‌های ترسناک لازم نیست همیشه با نشان دادن عناصر وحشتناک، تماشاچی را بترسانند و به خود جلب کند. گاهی در یک فیلم ترسناک، بیننده بدون دیدن عامل وحشت، ترس را تا مغز استخوان احساس می‌کند و لذت می‌برد، نمونه‌اش فیلم «ناظر» محصوص 2022.

جولیا به خاطر ارتقای شغلی همسرش فرانسیس، با او از آمریکا به بخارست در کشور رومانی نقل مکان می‌کند. کشوری غریبه که حتی زبان آن‌جا را هم بلد نیست. پس از سکونت در آپارتمان جدید، جولیا می‌بیند که یکی از همسایه‌ها در آپارتمان مقابل دایم او را زیر نظر دارد. از طرفی در خیابان و بازار و سینما هم جولیا حس می‌کند که مردی مرموز او را تعقیب می‌کند. این تعقیب و گریزها هیچگاه به نتیجه نمی‌رسند ولی ترس و استرس آن گریبان جولیا را رها نمی‌کند. حتی وقتی از همسرش و پلیس هم کمک می‌خواهد ولی نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، تا سکانس آخر فیلم. در کنار داستان اصلی فیلم با داستان فرعی یک قاتل زنجیره‌ای هم روبه‌رو می‌شویم که به این‌ها، مشکلات ازدواج جولیا هم اضافه می‌شود و فیلم را به مخلوطی از گره‌های انباشته شده تبدیل می‌کند. (برای تماشا کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

فیلم‌های ترسناک این‌چنینی بیننده را بر سر یک دو راهی قرار می‌دهند. این که آیا شاهد یک عامل ترسناک واقعی است که بلایی شیطانی بر سر شخصیت فیلم خواهد آورد، یا با افکار مالیخولیایی شخصیت اصلی داستان طرف است. در «ناظر» هم تا پایان داستان مشخص نمی‌شود که داستان چیست. ولی جذابیت این فیلم در کارگردانی قوی، بازی جذاب و فیلمبرداری محشر آن است که یک فضای حاکستری را به تصویر کشیده و بیننده را نه به آن اندازه که جیغ بزند ولی تا حدی که دسته مبل را محکم فشار دهد، می‌ترساند. شما می‌توانید این فیلم جذاب با یک پایان غافلگیرکننده را با دوبله اختصاصی و بدون خرید اشتراک در لینک زیر ببینید.

>>> لینک تماشای فیلم ترسناک ناظر

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar