برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سیاره را با بوسه‌ای نجات دهیم

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سیاره را با بوسه‌ای نجات دهیم

آخرین خبر/ بحران تغییرات آب‌وهوایی و اقلیمی، مشکلات زیست محیطی و اتفاقاتی که ما انسان‌ها علیه محیط‌زیست رقم زدیم همه باهم باعث شدند خانه آبی و زیبای ما یعنی سیاره زمین در خطر جدی باشد. ادامه این روند زندگی روی این سیاره را برای نسل‌های بعدی با بحران جدی مواجه می‌کند، گرمایش زمین، کمبود آب و مواد غذایی و خیلی دردسرهای دیگر. خاک عنصر حیاتی برای ادامه زندگی گونه بشر و دیگر موجودات روی سیاره است. خاک می‌تواند روی آب و هوا و به‌خصوص منابع زیرزمینی، کشاورزی و از همه مهم‌تر آب اثرگذار باشد. اما نوع کشاورزی که طی قرن‌ها توسط مردم جهان انتخاب شده باعث فرسایش خاک و پیامدهای جدی پیرامون آن شده. گروهی از فعالان محیط زیستی، دانشمندان، کشاورزان، سیاستمداران و هنرمندان از سراسر دنیا به‌دنبال فراگیر کردن جنبشی هستند به‌نام «کشاورزی احیاگر»، تا در نتیجه آن آب و هوا متعادل شود، منابع آبی سیاره احیاء شده، غذا به اندازه کافی برای همه باشد و گونه‌های در خطر انقراض نجات پیدا کنند، در نهایت مهم‌ترین اتفاق بیفتد یعنی این سیاره جایی برای زیستن بهتر «نسل‌های بعد» شود.

چرا باید ببینیم؟

حفظ این سیاره و سرمایه‌هایش مثل خاک، وظیفه همه انسان‌ها است چون نابودی سیاره به منزله نابودی حیات هوشمند در کل کیهان و انحطاط حیات در کل کائنات است. مستند «زمین را ببوس» با حضور چهره‌های صاحب‌نام هالیوودی مثل وودی هارلسون (بازیگر کارآگاه حقیقی و پیشنهاد بی‌شرمانه) و ایان سامرهارلدر (بازیگر لاست و خاطرات خون‌آشام) و همین‌طور چهره‌های مطرح علمی در راستای جلب توجه مردم دنیا به این رسالت بزرگ ساخته شده و با کسب نمره 8.2 از کاربران جهان در انجام این مهم موفق هم بوده است. گام اول برای اقدام به حفظ سیاره، آگاهی است و تماشای این مستند با دوبله فارسی می‌تواند ما را نسبت به آن‌چه در حال وقوع است و جایگاه خودمان در پیشگیری از آن مطلع کند.

>>> تماشای مستند با دوبله فارسی اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar