برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ماجرای حمله شیر درنده به یک خانواده آمریکایی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ماجرای حمله شیر درنده به یک خانواده آمریکایی

آخرین خبر/ طبیعت در بکرترین و وحشی‌ترین حالتش همیشه چالش‌های جدی با تلاش انسان برای بقاء دارد. از گرسنگی تا خطراتی مثل موجودات درنده که اگر انسان را تهدیدی برای قلمروی‌شان احساس کنند طبق غریزه عمل کرده تا عامل تهدیدآمیز را رفع کنند. سینما هم به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد و از دلش فیلم‌های جذاب و نفس‌گیری ساخته که آدرنالین محض هستند. یکی از آخرین ساخته‌ها در این زمینه فیلم «درنده» است، ماجرای تلاش یک پدر برای نجات جان فرزندانش از شر یک شیر وحشی و مخوف. با معرفی این فیلم با ما باشید.

طبیعت بکر، زیبا اما وحشی  

«درنده» محصول 2022 با بازی ادریس آلبا داستان یک خانواده آمریکایی است که بعد از فوت مادر خانواده برای سفری دل‌انگیز راهی منطقه‌ای حفاظت شده و بکر در آفریقای جنوبی می‌شوند. در این منطقه امکانات ارتباطی بسیار پایین است و میزبان آن‌ها مارتین یک فعال محیط‌زیست و پژوهشگر است. پدر خانواده دکتر ساموئلز و دخترانش مثل ما که بیننده فیلم هستیم از تماشای طبیعت شگفت‌انگیز و بکر جنوب آفریقا لذت می‌برند. اما مشکل این‌جاست که یک گروه از شکارچیان غیرمجاز، یک گله از شیرها را قتل‌عام کردند و برای همین نر آلفا (رهبر گله) هر انسان و خودرویی را تهدید تلقی می‌کند و همین شروع ماجراهای هولناک این فیلم است. (برای تماشا با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

فیلم در گونه سینمای بقاء ساخته شده، کاملاً واقعی و بدون فانتزی، برای همین کاملاً حس همذات‌پنداری مخاطب را تحریک می‌کند. تلاش یک پدر برای نجات خانواده از مهلکه‌ای عجیب و موقعیتی هولناک که کاملاً تازه است. نبرد برای بقاء وقتی که در طبیعت گونه ضعیف هستی و هیچ برگ برنده‌ای جز عشق به‌خانواده و هوش بیشتر نداری. فیلم پر است از خون‌ و خونریزی و سکانس‌های پر تعلیقی که با شروع اولینش شما تا آخر درگیر سرنوشت این خانواده خواهید شد. در کنار هیجان و آدرنالین محض فیلم، شما لوکیشن‌های بکر و تماشایی را خواهید دید که فیلم‌های استودیویی و کم‌خرج سراغ‌شان نمی‌روند. در کنار داستان جذاب و جلوه‌های بصری، بازی‌ها هم تماشایی هستند. راستی فیلم با دوبله فارسی اختصاصی ارائه شده است.

>>> برای تماشا با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





  

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar