برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

معمایی دشوار با طعم وحشت

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
معمایی دشوار با طعم وحشت

آخرین خبر/ سینما مجال تجربه چیزهایی است که در زندگی روزمره فرصت تجربه آن‌ها را نداریم. برای همین از فیلم‌ها لذت می‌بریم، چون تکرار زندگی همیشگی نیستند و با آن‌ها به دنیایی متفاوت سفر می‌کنیم با لمس اتفاقات شگفت‌انگیز و باورنکردنی. فیلم «بی‌خیال نشو» چنین تجربه‌ای است، به‌خصوص اگر طرفدار سینمای جنایی و وحشت باشید قطعاً از این فیلم لذت خواهید برد.

تماس از یک مُرده

خانواده برادر یک افسر پلیس به‌طرز فجیعی قتل‌عام می‌شوند. درست وقتی او درمانده است، یکی از مقتولان با او تماس می‌گیرد. یک شکست زمانی عجیب به افسر پلیس کمک می‌کند گام‌به‌گام به معمای قتل خانواده برادرش نزدیک شود. اما این تجربه ماورایی قواعدی هم دارد که خودش را تحمیل می‌کند.

چرا ببینیم؟

فیلم روی مرز سینمای وحشت، جنایی و تا حدی تخیلی حرکت می‌کند و در بیشتر دقایق چندان ترسناک نیست. اما چنان معمایی است که مخاطب دوست دارد تا پایان فیلم همراه قهرمان داستان باشد و راز جنایت را بفهمد. فیلم علاوه بر داستان جذاب، بازی‌های پرحسی دارد. رابطه پلیس و برادرزاده‌اش خوب جواب داده و حس همذات‌پنداری مخاطب را همراه می‌کند. در ضمن نسخه اصلی فیلم با نسخه ممیزی شده تفاوت چندانی ندارد و می‌توانید فیلم را از لینک زیر با زیرنویس هماهنگ تماشا کنید.

>>> لینک تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





       

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar