برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

دختری که می‌خواست به هر قیمتی سلبریتی شود

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
دختری که می‌خواست به هر قیمتی سلبریتی شود

آخرین خبر/ با گسترش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، تعداد کسانی که می‌خواهند در این شبکه‌ها بیشتر دیده شوند و به قول معروف فالوئر بیشتری بگیرند هم بیشتر می‌شود. چه کاربران عادی که هنر خاصی ندارند و چه کسانی که کار و هنری دارند و می‌خواهند اینفلوئنسر و سلبریتی شوند. فیلم «خوب نیست» به همین موضوع معروف شدن در شبکه‌های اجتماعی به شکلی کمدی می‌پردازد.

داستان چیست؟

دنی دختری تنها و در آستانه افسردگی است که در یک موسسه رسانه‌ای کار ویرایش عکس انجام می‌دهد. ولی او دوست دارد که نویسنده شود تا از این طریق بین مردم شناخته و معروف شود. دنی هر کاری می‌کند ولی به نتیجه نمی‌رسد تا این که بر اثر یک اتفاق، به سر خط اخبار روز دنیا می‌رود. او که یک شبه راه چند ساله را در شبکه‌های اجتماعی و حتی رسانه‌های دنیا پیموده است، حالا باید با مشکلات معروف شدن در جامعه سر و کله بزند. مشکلاتی که دیگر جانش را به لبش می‌رسانند و از این کار بیزارش می‌کنند.

چرا فیلم را ببینیم؟

جدا از موضوع جذاب فیلم «خوب نیست» که شاید دغدغه بخش بزرگی از جامعه است، رنگ و لعاب زیبای فیلم و البته بازی خوب زوئی دویچ و دیلان اوبرین به عنوان بازیگران اصلی فیلم، دلیل خوبی برای تماشای این فیلم هستند. نگین فرصاد بازیگر ایرانی آمریکایی هم در این فیلم به هنرنمایی پرداخته است. علاوه بر این که می‌توان فیلم را در آخرین خبر با دوبله اختصاصی و حرفه‌ای تماشا کرد.

>>> لینک تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar