برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

بابای خانواده جاسوس، مامان قاتل؛ چه هیجان انگیز! 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بابای خانواده جاسوس، مامان قاتل؛ چه هیجان انگیز! 

آخرین خبر/ «خانواده و جاسوس» یکی از جدیدترین عناوین دنیای انیمه‌هاست. دنیایی که هرروز با روایت داستانی جدید، از قهرمانانی متفاوت رونمایی می‌کند. «خانواده و جاسوس» همان‌طور که از نامش پیداست، به شرح ماجراهای خانواده‌ای می‌پردازد که با هدفی خاص شکل گرفته است. پدر خانواده، لوید فورجر یک جاسوس کارکشته و سرشناس است که برای انجام ماموریت جدید خود، مجبور می‌شود خانواده‌ای پوششی تشکیل بدهد. لوید فورجر ملقب به توایلایت، برای انجام این ماموریت که با هدف صلح جهانی طراحی شده، آنیا دخترکی شش ساله را از یتیم‌خانه به فرزندی قبول می‌کند. پس از آنیا نوبت پیدا کردن همسری مناسب برای این خانواده صوری می‌رسد. یورسان سومین نقشی است که در قالب همسر به این خانواده اضافه می‌شود. زنی که در واقع یک قاتل اجاره‌ای است و برای موجه جلوه‌دادن خود در جامعه، از پیشنهاد ازدواج لوید فورجر استقبال می‌کند. لوید فورجر که پیشه خود را پزشکی عنوان کرده، تصور می‌کند با یک زن و دختر معمولی زیر یک سقف رفته است. با این حال تک‌تک اعضای این خانواده رازهای خود را دارند، رازهایی که تنها شخصیت اصلی این داستان از آن‌ها مطلع است. شخصیتی که به لطف نویسنده، از قدرت خارق‌العاده تلپورت یا همان ذهن‌خوانی برخوردار است؛ آنیا فورجر، دختر شش ساله این خانواده جعلی.

ماجراجویی با چاشنی کمدی

تلاقی دو وجه متمایز هر یک از این سه شخصیت اصلی، باعث به وجود آمدن لحظاتی بامزه و طنزآمیز می‌شود. انیمه‌ای که در نگاه اول در ژانر ماجراجویی، اکشن و پسرانه طبقه‌بندی می‌شود، اما با ورود به داستان کفه کمدی آن سنگینی خواهد کرد. لوید فورجر، مردی که به ظاهر پزشک است در جریان یک عملیات تعقیب و گریز از خانم قاتل جایزه‌بگیر خواستگاری می‌کند. یورسان که پشت نقاب یک بانوی معمولی مخفی شده، از قدرت بدنی بالایی برخوردار است و به محض حس حضور هر مزاحمی به خشن‌ترین شکل ممکن پذیرای او می‌شود. از سوی دیگر آنیا فورجر را داریم که تماشای تضاد تخیلاتی که از خود دارد با واقعیتش بسیار سرگرم‌کننده و خنده‌دار است. حتی سکانس‌های اکشن این انیمه با یک کمدی لطیف تلفیق شده‌اند و شخصیت‌های فرعی که داستان چندانی پشت آن‌‎ها نیست، لبخند را بر لب مخاطب به ارمغان می‌آورد. (تماشای انیمه با دوبله اختصاصی)

امتیاز بالا برای انیمه‌ای خوش گرافیک

هر قسمت از خانواده جاسوسی شامل حدودا 20 الی 25 دقیقه است؛ دقایقی که صرف زمان برای آن‌ها در محاسبه عمر شما قرار نخواهد گرفت. امتیاز خانواده جاسوسی در سایت MyAnimeList به عدد 8.73 رسیده است و کاربران سایت IMDB نمره 8.6 را برای این انیمه به ثبت رسانده‌اند. از مهم‌ترین فاکتورهایی که در رساندن خانواده و جاسوس به این امتیاز تاثیر به‌سزایی داشته، طراحی گرافیک تصاویر و شخصیت‌هاست. در وهله دوم می‌توانیم به قدرت و جذابیت صداها اشاره کنیم. شاید داستان شکل گرفتن یک خانواده تقلبی و به مرور انس گرفتن اعضا با یکدیگر، امروز به یک داستان کلیشه‌ای مبدل شده باشد، اما تمامی عواملی که از آن‌ها یاد کردیم موجب ترسیم یک قصه شیرین و دیدنی شده‌اند که می‌توانید از لینک زیر با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان (برای کاربران نت همراه) تماشایش کنید.  

>>> تماشای انیمه با دوبله اختصاصی

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 
.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره