برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

حل یک معمای قتل در بستر تاریخ و طنز

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
حل یک معمای قتل در بستر تاریخ و طنز

آخرین خبر/ یکی از ژانرهای مورد علاقه مخاطبان سینما، تاریخی است و چه بهتر که درباره دوران جنگ جهانی باشد که قابلیت‌های تصویری جذابی هم داشته است. حال اگر این ژانر را با ژانر کمدی هم مخلوط کنیم، جذابیتش دو چندان می‌شود. اگر به این محصول، تعدادی بازیگر معروف هم اضافه کنیم، نتیجه می‌شود یک فیلم دیدنی.

فیلم «آمستردام» یک فیلم جنایی- کمدی است که خیلی ظریف گوشه‌هایی از تاریخ را هم به تماشاگر نشان می‌دهد و البته پر است از بازیگران مطرح جهان. از رابرت دنیرو گرفته تا مارگو رابی، تیلور سوئیفت، کریستین بیل، رامی مالک و آنا تیلور جوی، ستاره سریال دیدنی گامبی وزیر. فیلم داستان چند دوست است که با فلش بک متوجه می‌شویم در جوانی با هم قول قراری گذاشته‌اند و بعد از سال‌ها که به همدیگر می‌رسند، درگیر حل معمای یک جنایت می‌شوند. در این بین جنگ جهانی هم رخ داده و برای هرکدام از این دوستان، اتفاقاتی افتاده که دنیای آن‌ها را تغییر داده است. (برای تماشا کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

فیلم با یک سکانس گیرا شروع می‌شود؛ پزشکی که به قول خودش می‌خواهد دنیای دیگران را زیبا کند در مطب مشغول مداوای بیماران است. بعد از یکی دو دقیقه متوجه می‌شویم که او برای افرادی که در جنگ یا براثر حادثه دچار صدمه شده‌اند، پروتز می‌سازد، مخصوصا قطعات از بین‌رفته صورت. اما این پزشک (با بازی کریستین بیل) خودش درگیر صدمات جنگ است و حال و روز خوشی ندارد. با این حال برای کشف علت مرگ یک دوست مشترک قدیمی دعوت شده و فیلم آغاز می‌شود. فیلم داستان پیچیده‌ای ندارد ولی تعداد زیاد خرده داستان‌ها، تعدد شخصیت‌ها و نحوه روایت آن‌ها، ممکن است روند تماشای فیلم را سخت و پیچیده کند. هرچند با دوبله حرفه‌ای و با صداهای آشنایی مانند کیکاووس یاکیده، علی همت مومیوند، کسری کیانی، نرگس فولادوند و... و تماشای طراحی صحنه و لباس فاخر و جذاب آن دوران آمریکا، لذت کشف فیلم بیشتر می‌شود.

>>> لینک تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar