نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

4 دلیل برای تماشای اکشن جذاب «نام من انتقام است»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
4 دلیل برای تماشای اکشن جذاب «نام من انتقام است»

آخرین خبر/ یک خبر خوش برای علاقه‌مندان به اکشن، «نام من انتقام است» با دوبله اختصاصی از راه رسید. چرا خبر خوش؟ چون چند وقتی است عادت کرده‌ایم دنیای اکشن را با هالیوود تجربه کنیم که فیلم‌های خوش‌ساخت، جذاب و خوش‌ریتم دارد اما کمتر وارد وجوه احساسی و شخصیت‌پردازی می‌شود. اگر طرفدار اکشن‌های قدیمی کشورهایی مثل فرانسه، ایتالیا و انگلستان، به‌خصوص آثار آلن دلون و ژان پل بلموندو د باشید، می‌دانید که اکشن‌های اروپایی تمرکز بیشتری روی شخصیت‌پردازی و وجوه انسانی دارند و جلوه‌های ویژه و مبارزه‌هایشان به‌ نسبت اکشن هالیوودی کمتر است. اما حالا وقتی از همه طرف با اکشن‌های پرخرج اما سطحی هالیوودی محاصره شده‌ایم یک فیلم خوش‌ساخت ایتالیایی از راه رسید که هم اکشن قابل قبول و جذابی دارد، هم جنبه‌های انسانی و شخصیت‌پردازی در آن حساب شده است. با این حساب مروری داریم بر دلایلی که باعث می‌شود «نام من انتقام است» را ببینیم.

1- درام خطی| فیلم یک داستان روان و بدون پیچیدگی، اما جذاب دارد. شخصیت اصلی یک مرد ساده و خانواده‌دوست است که با جنازه دو نفر از اعضای خانواده‌اش مواجه می‌شود. او با تنها دخترش از مهلکه فرار می‌کنند. وقتی دختر از پدر می‌خواهد با پلیس تماس بگیرند می‌فهمد پدرش یک عضو سابق مافیای ایتالیاست و قاتلان مادرش هم رفقا و همکاران سابق پدرش هستند. حالا مرد زخم خورده درصدد گرفتن انتقام برای التیام فقدان دردناکی است که تجربه می‌کند. خشم او چنان بالاست که همه‌چیز را نابود می‌کند. (برای تماشا کلیک کنید)

2- اکشن دیدنی| قهرمانانی مثل جان ویک در هالیوود که یک تنه شهر را ویران می‌کنند و صورت‌شان خش برنمی‌دارد جذاب اما غیرقابل باور هستند. مخاطب از چنین اکشنی لذت می‌برد اما با شخصیت اصلی و انگیزه‌هایش همذات پنداری نمی‌کند چون در اصل با یک ماشین کشتار توقف‌ناپذیر و فرابشری روبه‌روست. اما در این فیلم با یک مرد خانواده که همسرش را از دست داده و نقاط ضعفی هم دارد روبه‌رو هستیم.

3- عمق دادن به شخصیت‌ها| وجود یک شخصیت مکمل باعث می‌شود شخصیت اصلی داستان را از زاویه بهتری بشناسیم، انگیزه‌هایش را در خلال دیالوگ‌هایی که ردوبدل می‌شود درک کنیم و حفظ او هم برای شخصیت اصلی توام با چالش جدی شود و داستان گره‌های بیشتری داشته باشد. برای همین وقتی پای یک دختر کنار مرد انتقام‌جوی داستان در میان باشد شاهد درام قوی‌تر، شخصیت‌پردازی کامل‌تر و اکشنی پرالتهاب‌تر هستیم.

4- دوبله فارسی اختصاصی| هیچ‌چیز در اکشن‌ها به‌ اندازه لذت بردن از سکانس‌های مبارزه و زد و خورد نیست. اما وقتی قرار باشد یک اکشن را که عموماً ممیزی خاصی هم ندارد با زیرنویس ببینیم در حقیقت بخش مهمی از جذابیت فیلم را از دست دادیم و وجود یک دوبله خوب این امکان را می‌دهد که از فیلم لذت بیشتری ببریم. کافی است سری به لینک زیر بزنید.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی 

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره