نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ماجرای دلدادگی دو آدم‌خوارِ نوجوان

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ماجرای دلدادگی دو آدم‌خوارِ نوجوان

آخرین خبر/  ژانر درام و رومنس همیشه فرمول ثابتی دارد؛ عشق دو نفر، تلاش برای این‌که بهم برسند و... اما در فیلم «استخوان‌ها و همه» شاهد یک عشق تازه هستیم، عشقی در دل یک بلوغ دوگانه. بلوغ اول ناشی از آغاز شناخت زندگی، جنسیت و ارتباط با جنس مخالف، بلوغ دوم ناشی از این‌که شخصیت‌ها در سفری جاده‌ای با رازهای تاریک زندگی هم، و سایه سنگین گذشته بر زندگی نسل‌ها آشنا می‌شوند و ذهنیت‌شان تکامل پیدا می‌کند.

فیلم داستان دختر نوجوانی است که بعد از یک اتفاق عجیب، پدرش با گذاشتن یک نامه و مقداری پول او را ترک می‌کند. او تصمیم می‌گیرد سفری را برای پرسیدن سئوال‌های جدی زندگی از مادرش آغاز کند و در این راه با یک پسر نوجوان آشنا می‌شود و دلداده هم می‌شوند. فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرده اما بین مخاطب معمولی سینما چندان محبوب نشد. لحن فیلم، جوانب نمادگرایانه و بیان غیرمستقیم مفاهیم مورد نظر باعث می‌شود فیلم به‌رغم تلاش زیادش چندان گیرا نباشد. هرچند دو شخصیت اصلی آدم‌خوار هستند اما فیلم وارد فانتزی نمی‌شود و اساساً دنبال بیان یک داستان وحشتناک یا حتی جنایی نیست. خلاصه اگر حوصله تماشای یک فیلم متفاوت را دارید «استخوان‌ها و همه» انتخاب خوبی است؛ برای فکر کردن، رمزگشایی و توجه به مفاهیمی مثل سرنوشت، زندگی، جبر و...

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar