نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

داستان ظهور افسانه بوکس در قرن نوزدهم

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
داستان ظهور افسانه بوکس در قرن نوزدهم

آخرین خبر/ قرن نوزدهم که ارتباطات جمعی به شکل امروزی نبود «جم بلچر» افسانه دنیای مشت‌‌زنی یا به‌‌عبارتی بوکس محسوب می‌‌شد. جوانی که از هیچ شروع کرد؛ رویاهایش را زندگی کرد و رکوردهای بزرگی را جابه‌‌جا کرد. او به دنیای این ورزش اعتبار داد و انحصار این رشته را از چنگ آدم‌‌های درشت هیکل و عضلانی که فکر و تکنیک نداشتند خارج کرد. فیلم بیوگرافیک «بوکس خیابانی، زندگی جم بلچر» روایتی است از زندگی او. بدنیست بدانید در آن زمان بوکس مثل بیشتر ورزش‌‌ها حالت حرفه‌‌ای و وزن کشی نداشته و هر کسی با هر وزنی می‌‌توانست با دیگران مبارزه کند و در این شرایط جم بلچر قهرمان افسانه‌‌ای می‌‌شود.

آمازون پرایم تقدیم می‌‌کند

بازیگران مطرحی مثل راسل کرو در این فیلم که محصولی از پلتفرم «آمازون پرایم» است حضور دارند. فیلم حال وهوای یک درام ورزشی را دارد. با فرمولی تقریباً همیشگی. جم بلچر در روزگار کودکی در فقر زندگی می‌‌کند. مادرش حاضر است غذای اندکش را هم نخورد اما فرزندش مثل پدربزرگش بوکسور نشود. اما جم در اوایل جوانی به‌‌طور اتفاقی پا در عرصه مشت‌‌زنی می‌‌گذارد و همه از استعداد او متحیر می‌‌شوند. با این اوصاف یک اسطوره ظهور می‌‌کند که تبدیل به بهترین دوران خودش می‌‌شود. فیلم به‌‌رغم درامی که دارد سکانس‌‌های مبارزه جذابی را هم تدارک دیده. برای همین تماشای فیلم برای علاقه‌‌مندان به‌‌دنیای ورزش‌‌های رزمی، به‌‌خصوص بوکس تجربه جالبی خواهد بود. با ذکر این توضیح که می‌‌توانید فیلم را از لینک زیر و با دوبله اختصاصی تماشا کنید.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره