نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«نویز سفید» پیشنهادی برای طرفداران کمدی‌‌‌های روان‌‌‌شناسی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«نویز سفید» پیشنهادی برای طرفداران کمدی‌‌‌های روان‌‌‌شناسی

آخرین خبر/ حتی بهترین فیلم‌‌‌های دنیا ممکن است برای هر سلیقه‌‌‌ای جذاب نباشد. برای همین طبقه‌‌‌بندی‌‌‌های مختلفی در سینما وجود دارد که به مخاطب کمک می‌‌‌کند به‌‌‌شکل دقیق‌‌‌تری انتخاب کند تا از فیلمی که می‌‌‌بیند لذت ببرد. گاهی با عنوان کمدی و وحشت در یک فیلم مواجه می‌‌‌شویم اما فیلم نه می‌‌‌خنداند نه می‌‌‌ترساند. اما دلیل بر این نیست که با فیلم ضعیفی مواجه باشیم. «نویز سفید» محصول 2022 از آن فیلم‌‌‌هایی است که باید با دقت زیاد سراغش رفت. چون با یک کمدی روان‌‌‌شناسی که گاهی به‌‌‌شدت ترسناک است مواجهیم که درک درامش ساده نیست. اما اگر اهل تماشای یک درام خاص با رگه‌‌‌هایی از کمدی و وحشت هستید فیلم جدید نوآ بامباک که فیلم اسکاری «داستان ازدواج» را از او دیده‌‌‌ایم انتخاب خوبی است.

قصه‌‌‌اش از چه قراره؟

آدام درایور و گرتا گرویک در این فیلم که داستانی عجیب درباره بقاء، مرگ، زندگی، مصرف‌‌‌گرایی و حسادت دارد نقش زوجی را بازی می‌‌‌کنند که خانواده‌‌‌ای عجیب را تشکیل داده‌‌‌اند. مرد خانواده چهارمین ازدواجش را تجربه می‌‌‌کند و فرزندان او و همسرش هرکدام ثمره یکی از ازدواج‌‌‌های متعدد آن‌‌‌ها هستند. جک استاد رشته‌‌‌ای عجیب است و گاهی درگیر پارانویا می‌‌‌شود. تصاویر عجیبی را می‌‌‌بیند که معلوم نیست در بیداری تجربه می‌‌‌شود یا خواب. زندگی خاص او با سقوط یک هواپیما و اتفاقات عجیبی که در شهر رخ می‌‌‌دهد پیچیده‌‌‌تر می‌‌‌شود و فیلم در خلال یک ماجرای خاص سعی می‌‌‌کند حرف‌‌‌های جدی بزند. (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

مناسب چه‌‌‌کسانی است؟

همان‌‌‌طور که گفتیم باید اهل این نوع سینما باشید تا از آن لذت ببرید چون شوخی‌‌‌های سرراست و سخیف ندارد. وحشتش روان‌‌‌شناسی و چندلایه است و درامش سکته‌‌‌های خاصی دارد. مقدمه فیلم طولانی است و تماشایش حوصله و البته حضور ذهن می‌‌‌خواهد. با این‌‌‌همه فیلم یک اثر عمیق و جذاب است که ذهن را با مفاهیمش درگیر می‌‌‌کند. برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کافی است روی لینک زیر کلیک کنید.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


     

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره