نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

بهترین سریال‌های کُره‌ای را با دوبله اختصاصی و رایگان ببینید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بهترین سریال‌های کُره‌ای را با دوبله اختصاصی و رایگان ببینید

آخرین خبر/ این روزها هوای بیشتر نقاط کشور سرد و برفی شده، مدارس و بسیاری از ادارات تعطیل هستند و خب ممکن است حوصله کسی سر برود. اما نگران نباشید. بهترین سریال‌های چند سال اخیر کرُه که با استقبال جهانی مواجه شده‌اند را می‌توانید از طریق اینترنت تلفن همراه با اشتراک رایگان و حجم تمام بهاء ببینید. برای این‌که حجم کمتری هم مصرف کنید کافی است بعد از انتخاب سریال مورد علاقه از فهرست زیر و پِلی کردن، در بخش تنظیمات کیفیت سریال را کاهش دهید. اگر هم فقط اینترنت خانگی دارید با هزینه بسیار کم اشتراک به‌صورت نامحدود می‌توانید به بانکی بزرگ و هیجان‌انگیز از بهترین فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه‌ها و... روز جهان با دوبله اختصاصی دسترسی پیدا کنید. اما برویم سراغ معرفی سریال‌های جذاب کره‌ای:

اکشن و سرقت| خانه کاغذی کُره

بعد از موفقیت سریال‌های کره‌ای در ابعاد جهانی، نتفلیکس تصمیم گرفت ادامه سریال محبوب اسپانیای «خانه کاغذی» را با داستانی مستقل و در همان حال و هوا در کُره بسازد. سریالی که به‌خوبی نسخه اصلی نشد اما بازهم جذاب از کار درآمد.

>>> تماشای سریال «خانه کاغذی کره» با دوبله اختصاصی

تاریخی و اکشن| کشور من، عصر جدید

باز هم داستان آشنای چوسان و گوگوریو، در همان حال و هوای فراموش‌نشدنی جومونگ این‌بار با «کشور من، عصر جدید». داستان درباره دشمنی دو رفیق سابق است که بر سر شکل اداره کشور دچار اختلاف نظر می‌شوند و این آغاز دسیسه‌ها و جنگ‌های زیادی می‌شود.

>>> تماشای سریال «کشور من، عصر جدید» با دوبله اختصاصی

اکشن‌ و زامبی‌محور| پادشاهی

سریال «پادشاهی» بعد از «بازی مرکب» معروف‌ترین سریال تاریخ کره است. یک سرمایه‌گذاری موفق از نتفلیکس که توانست در سطح جهانی موفقیت عجیبی کسب کند. داستان درباره شیوع یک ویروس عجیب در امپراتوری است. همزمان با ابتلا پادشاه، یک مامور مخصوص سعی می‌کند از منشاء ویروس اطلاع کسب کند. ترکیبی از موفقیت فرمول جومونگ و واکینگ دد در سریالی که التهاب و هیجان ویژه‌ای دارد.

>>> تماشای سریال «پادشاهی» با دوبله اختصاصی

اکشن خالص| نامِ من

«نامِ من» یک تنه توانست نگاه دنیا را به جنس داستان سریال‌های کره‌ای عوض کند. داستان درباره دختری است که تصمیم می‌گیرد برای گرفتن انتقام پدرش وارد یک باند خلافکار شود. بعد از کسب اعتماد رئیس این باند، همزمان استخدام پلیس هم می‌شود. عادت داشتیم سریال‌های کره‌ای را با داستان‌های تاریخی یا عاشقانه و فانتزی بشناسیم اما این اکشن موفق دنیای این سریال‌ها را وارد یک ژانر پرطرفدار و موفق کرد.

>>> تماشای سریال «نام من» با دوبله اختصاصی

کمدی ترسناک| روباه نُه دم

در افسانه‌های شرق آسیا وقتی روباهی بیش از هزار سال زندگی کند از موهبت‌های خاصی برخوردار می‌شود. این سریال هم درباره روباهی است که در زندگی جدید وارد دنیای انسان‌ها شده و به‌صورت یک انسان زندگی می‌کند. اما شرارت محضی دارد. یک روباه دیگر هم درصدد خنثی کردن کارهای اوست. یک فانتزی ترسناک، کمدی و خاص که بعد از یک قسمت جذاب‌تر هم می‌شود.

>>> تماشای سریال «روباه نُه دم» با دوبله اختصاصی

فانتزی معمایی| پادشاهی، سلطنت ابدی

یک سریال خاص با داستانی درباره جهان‌های موازی. ماجرای یک شاهزاده که برای به‌دست آوردن نیروی برادرش او را به قتل می‌رساند و از طریق یک درگاه وارد جهان دیگری می‌شود. در جهان تازه با کُره‌ای متفاوت آشنا می‌شود و حالا یک کارآگاه دنبال کشف رازهای تاریک اوست. سریالی که همه چیز دارد، از دسیسه و نیرنگ در درام، تا عشق و فانتزی و اکشن.

>>> تماشای سریال «سلطنت ابدی» با دوبله اختصاصی

نکته: سریال‌های کره‌ای معروفی مثل «بازی مرکب»، «آقای ملکه»، «اهل جهنم»، «ما همه مرده‌ایم» و... را چون بارها پیشنهاد کردیم در این فهرست نیاوردیم. برای تماشای هرکدام از این سریال‌ها با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید و کافی نام فیلم یا سریال مورد علاقه‌تان را در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر جست‌وجو کنید. 

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar