نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

مینی‌‌سریال‌‌های جذابی که قدرشان دانسته نشد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
مینی‌‌سریال‌‌های جذابی که قدرشان دانسته نشد

آخرین خبر/ چند سالی است که سرمایه‌‌گذاری روی مینی‌‌سریال‌‌ها در شبکه‌‌های تلویزیونی معروف و پلتفرم‌‌ها رونق گرفته. هرسال تعداد زیادی مینی‌‌سریال ساخته می‌‌شود که عمق و گره‌‌های داستانی‌‌شان نه مثل فیلم‌‌های سینمای سَرسری و ساده طرح می‌‌شود؛ نه به‌‌اندازه سریال‌‌ها کِش‌‌دار است. مینی‌‌سریال‌‌ها در چند قسمت به خالقان این اثر فرصت را می‌‌دهد که شخصیت‌‌پردازی بهتر داشته باشد؛ برخلاف فیلم‌‌های سینمایی به‌‌لایه‌‌های بیشتری از چرایی و چگونگی کُنش شخصیت‌‌ها و شکل‌‌گیری درام نفوذ کند؛ از طرفی چون لازم نیست برای تماشای ادامه داستان وقت زیادی گذاشت و فصل‌‌های مختلف به‌‌انتظار نشست، مخاطبان هم تماشای مینی‌‌سریال را به‌‌سریال ترجیح می‌‌دهند. برای هم سریال‌‌هایی که زیر 10 قسمت دارند و داستان‌‌شان در همان فصل تمام می‌‌شود به‌‌عنوان مینی‌‌سریال شناخته شده و محبوبیت زیادی به‌‌نسبت فیلم‌‌ها و سریال‌‌های طولانی کسب کرده‌‌اند. وقتی هم صحبت از مینی‌‌سریال می‌‌شود آثار شاخص سال‌‌های اخیر مثل «چرنوبیل»، «چوخه برادران»، «جنگ و صلح»، «گامبی‌‌وزیر»، «مِر از ایست‌‌تاون» و... به‌‌ذهن همه می‌‌آید. درحالی‌‌که مینی‌‌سریال‌‌های جذاب زیادی هستند که در بین تبلیغات آثار وشبکه‌‌های مشهور، آن‌‌طور که حق‌‌شان بوده دیده نشدند. در ادامه چند مینی‌‌سریالی که جذاب و خوش‌‌ساخت هستند اما چندان مشهور نشدند را با لینک تماشای‌‌شان به شما معرفی می‌‌کنیم. براساس خلاصه داستان‌‌ها می‌‌توانید یکی از آن‌‌ها را تماشا کنید و لذت ببرید. مطمئن باشید پشیمان نمی‌‌شوید.

دفاع از جیکوب| درامی پرالتهاب

«دفاع از جیکوب» بازیگران شاخصی دارد، داستانش هم پرکشش و خوش‌‌ساخت است اما به‌‌حقش نرسید. این مینی‌‌سریال داستان کارمند دادستانی یک شهر کوچک است که بعد از قتل یک نوجوان زندگی خانوادگی‌‌اش دچار التهاب می‌‌شود چون فرزند نوجوانش متهم به‌‌قتل است و همه شواهد هم علیه اوست. حالا باید در مدت کوتاهی بی‌‌گناهی پسرش را با جمع‌‌آوری مدارکی ثابت کند. اما روند کار به این راحتی نیست.

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

عشای نیمه‌‌شب| ترسناک و تامل‌‌برانگیز

سریال داستان تعصب‌‌های بی‌‌جاست. کشیش یک جزیره کوچک و دورافتاده بعد از سفری پرماجرا به جزیره برنمی‌‌گردد. به‌‌جای او یک کشیش جوان و مرموز می‌‌آید که به‌‌محض ورودش به جزیره اتفاق‌‌های ترسناکی می‌‌افتد. اما کشیش جوان باعث بهبود بیماران می‌‌شود. اما تاریکی هیچ‌‌وقت چیزی به‌‌رایگان نمی‌‌دهد؛ حتی اگر بهایش پول نباشد؛ چون ممکن است بهای خیلی چیزها آگاهی و معصومیت انسان‌‌ها باشد. سریال داستانی خیره‌‌کننده و مفاهیم جذابی دارد.

>>> تماشای سریال با زیرنویس فارسی

خدمتکار| به‌‌احترام مادر

سریال داستان دختر جوانی است که خیلی زود ازدواج کرده و مادر شده، اما در مسیر اداره زندگی و نیازهای فرزندش از کمک خانواده خودش و شوهرش بی‌‌بهره است. او به‌‌تنهایی و با نظافت خانه‌‌ها گذران زندگی می‌‌کند اما رویاهایی هم دارد که به‌‌خاطر نقش مادری از آن‌‌ها صرف‌‌نظر کرده است. سریال یک قهرمان دارد: مادر...

>>> تماشای سریال با زیرنویس فارسی

پرنده‌‌سیاه| موادفروشی که راز قتل‌‌ها را کشف می‌‌کند

سریال براساس واقعیت ساخته شده و داستان یک قاچاقچی بدسابقه مواد مخدر است که دستگیر می‌‌شود و برای رهایی از زندان فقط یک گزینه دارد. پلیس از او می‌‌خواهد به یک زندانی که مشکل روانی دارد و متهم به قتل و تجاوز است نزدیک شود تا محل دفن دخترها را از زیر زبان او بیرون بکشد. اما جلب اعتماد یک بیمار روانی که از شکنجه قربانیانش لذت برده و به‌‌خاطر نبود مدارک در شرف آزادی است دشوار است. سریال از جایی به‌‌بعد مخاطب را تا پایان با خودش می‌‌کِشد.

>>> تماشای سریال با زیرنویس فارسی

بی‌‌گناه|پیچیده و ساختارشکن

«بی‌‌گناه» داستان مرد جوانی است که به‌‌خاطر قتل غیرعمد به‌‌زندان می‌‌افتد. در مدت کوتاهی والدین و برادرش را از دست می‌‌دهد. بعد از آزادی عاشق می‌‌شود و تشکیل خانواده می‌‌دهد. اما گذشته سیاهی روی زندگی آینده او سایه انداخته و بدون این‌‌که بداند درگیر یک پرونده پیچیده مربوط به یک باند فحشاء و قاچاق دختران جوان می‌‌شود. بعد هم با دریافت فیلمی از همسرش که در هتل با فرد دیگری است مصمم می‌‌شود که حقیقت را کشف کند. سریال رودست‌‌های فراوانی به مخاطب می‌‌زند تا لحظه آخر قسمت آخر ماهیتش را لو نمی‌‌دهد. اگر اهل آثاری پیچیده و خاص هستید این سریال اسپانیایی می‌‌تواند شما را سیراب کند.

>>> تماشای سریال با زیرنویس فارسی

پیشنهاد|مخصوص دیوانه‌‌های عالم سینما

اگر اهل سینما باشید بدون‌‌شک با سه‌‌گانه کلاسیک و جاویدان «پدرخوانده» آشنا هستید. سریال «پیشنهاد» داستان ساخت این سه‌‌گانه باشکوه از زاویه دید عواملش است. یک سریال که دیوانه‌‌های دنیای سینما را به‌‌شدت جذب می‌‌کند و حتی برای مخاطب عادی هم جذاب خواهد بود.

>>> تماشای سریال با زیرنویس فارسی

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar